Alla inlägg under september 2011

Av alice - 30 september 2011 15:38

Hej!!!! Skönt att det är fredag!!!!! Ska till skåne och titta på fåglar fredag-lördag :)


I skolan har vi haft matte,svenska och sett på film.


See you later alegater!!!!!!!!!!!!!!!   

Av alice - 28 september 2011 13:38

Hej!!!!!!!!!!!!! Har presic kommit hem,typ för tjugo minuter sen.I dag har vi tagit skolfoto,sen hade vi idrott spelade två sorts brännboll,förklara för er som tycker det lät roligt sen.Så hade vi engelska,vi har testa på en ny grej i dag,asså på engelskan. Förra gången så hade vi ett skrivftligt glossförhör,där alla kollar på tavlan.Men så i dag så testade vi på ett annat set,kommentera gärna så får du veta mer,gäller förstås idrotten också. 



Har det bra så länge!!!!! Ses kanske i morgon om jag hinner.   

Av alice - 28 september 2011 13:38

Hej!!!!!!!!!!!!! Har presic kommit hem,typ för tjugo minuter sen.I dag har vi tagit skolfoto,sen hade vi idrott spelade två sorts brännboll,förklara för er som tycker det lät roligt sen.Så hade vi engelska,vi har testa på en ny grej i dag,asså på engelskan. Förra gången så hade vi ett skrivftligt glossförhör,där alla kollar på tavlan.Men så i dag så testade vi på ett annat set,kommentera gärna så får du veta mer,gäller förstås idrotten också. 



Har det bra så länge!!!!! Ses kanske i morgon om jag hinner.   

Av alice - 28 september 2011 13:38

Hej!!!!!!!!!!!!! Har presic kommit hem,typ för tjugo minuter sen.I dag har vi tagit skolfoto,sen hade vi idrott spelade två sorts brännboll,förklara för er som tycker det lät roligt sen.Så hade vi engelska,vi har testa på en ny grej i dag,asså på engelskan. Förra gången så hade vi ett skrivftligt glossförhör,där alla kollar på tavlan.Men så i dag så testade vi på ett annat set,kommentera gärna så får du veta mer,gäller förstås idrotten också. 



Har det bra så länge!!!!! Ses kanske i morgon om jag hinner.   

Av alice - 25 september 2011 16:37

Av alice - 25 september 2011 16:15

Hej!!! Nu har min kompis presic gått hem,eller inte presic då,typ för tjugo minuter sen eller typ nåt sån. Det va skitkul!!!!!!!!!!!!! Först hoppade vi studsmatta och sen spelade vi olika spel på spela.se   Det var skitkul!!!! För vi spelade typ en par spel och då skrev vi in namn och efternamn från klass listan och det var askul!!!!!!!!!!!!!   


Hej då!!! Ska göra lite läxor nu.


Vi hörs i morgon!!!! 

Presentation


Hej jag heter Alice och jag är 12 år och här kommer jag att blogga om mitt liv.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att jag ska köpa för mobil??
 Xperia
 Samsung
 Htc
 Iphone
 Ja, vet inte. Kanske nån enkel

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Translate the blog

Gästbloggnig

Translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards