Alla inlägg under oktober 2012

Av alice - 31 oktober 2012 17:12

Hej! I kväll ska jag åka till London och det ska bli fett nice,jag kanske inte kommer blogga på ett tag.

Det kanske inte finns internet överallt,men om det finns det så ängnar jag nog mest det åt Instagram,så ni kan väl följa mig där isåfall @thechinagirl.


Aja innan jag bloggade städade jag på rummet.


I dag har jag inte gjort så mkt,har följt med mamma för att hon skulle lämmna sina bokföringar typ och sedan hämtade vi brorsan på hans fotbolls skola.


Nä nu ska jag packa.


Bye Bye!   

Av alice - 30 oktober 2012 20:49

Hej! Sitter i bilen och är på väg till Bergakungen,för att se Bitchkram.

Idag har jag inte gjort så mycket,jag och pappa skulle spela badminton,men det fanns ingen plats,synd ;(

Hej då!

Av alice - 29 oktober 2012 19:25

Hej! Kom precis hem från stan,jag köpte jeans och ett linne.
Mamma skulle igentligen ha ett samtal och fika med en,men det blev inte så,det blev stan istället. Vi gick till h&m och åhléns. Det var ganska kallt.

Aja idag har jag mest tagit det lungt.

Ikväll blir det Wallander ,vi skulle ha sett det igår men det blev beck igår ochidag blir det Wallander.

Have a nice evning! ;)

Av alice - 28 oktober 2012 20:22

Tja tja! sitter i soffan och väntar på att solsidan ska börja. Idag har jag gått en lång promenad i skogen med mamma,mormor och Theo.

Sedan så har jag inte gjort så mkt,förutom att jag har laddat ner bilderna från klassresan och det tog lång tid.

Aja efter solsidan blir det Wallander.

Hej då!

Av alice - 27 oktober 2012 19:56

Hej! Är i bilen för jag följde med mamma,för att hämta thaimaten. Så har jag varit med och spelade badminton idag och det var kul och mamma och mormor kollade på mig. Sedan köpte vi godis.

Lite senare kom farmor och farfar och dom ska också äta med oss.

Have a nice evenig! :)

Bye Bye! :)

Av alice - 26 oktober 2012 19:08

Hej! Lyssnar på musik och väntar på att maten ska bli klar,paella ;). 

Aja idag har vi haft ea,idrott och på idrotten hade vi fyrkamp och vi körde tjejerna mot killarna och tjejerna vann ofc! ;). Dom bli lite sura,hehe rätt åt dom! Så har vi haft lite mys med godis och så kollade vi klart på en film som vi såg på när vi åt upp chipsen och godiset från klassresan. Vi hade no eller rättare sagt matte och då fick vi redan på hur mycket poäng vi fick på provet. 120 var godkänt och 135 vad max. Jag var nöjd,för jag är inte så bra på matte.


Pappa kom hem från U.S.A idag och mormor e här också,hon kom igår och det ska bli kul att ha henne här.


Nä nu ska jag  nog forsätta ocj lyssna på musik. ;)


Hej då!

Av alice - 25 oktober 2012 16:46

Hej! I dag har det varit verkstads dag,förtst hade jag syslöjd och där kollade vi på en film om jeansens historia,sedan hade jag musik och där fick vi ett häfte med noter som vi skulle jobba med. sedan hade jag bild och där ska vi jobba med film och min grupp ska göra film om julen.


Nä nu måste jag nog göra min engelska så inte mamma blir sur hehe! 


Chao!   

Av alice - 24 oktober 2012 18:11

Hej1 I dag har det också varit en rörig dag. Aja iaf så har jag fått ett skratt anfall,nästan iaf. Det var när hon läste ur vår högläsnigs bok och så vad det att en kille tänkte kaste en appelsin på henne,haha ;). Jag har typ skratta hela dan i skolan. Vi hade matte prov,efter matte provet var jag yr och hade ont i huvet. Sedan hade vi so och då var det en annan kille som frågade om man fick jobba i grupp,men hon svarde inte på hans fråga utan sa istället vad och hur manskulle göra och där skrattade hela klassen också.


Sedan hade vi dom blandade grupperna. Jag hade engelska och då var det någon i gruppen som undarde vad tjock hette på engelska och då sa hon dick,men det betyde inte alls det,ni får ta reda på det själva om ni vill. Vi fick kilstermärke också! ;). Sedan hade vi svenska och där läste vi ur en bok.


Vi såg en film om FN också,för det e ju FN dagen idag.


Aja nu måste jag göra min engelska.


Vi hörs! ;)


Presentation


Hej jag heter Alice och jag är 12 år och här kommer jag att blogga om mitt liv.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att jag ska köpa för mobil??
 Xperia
 Samsung
 Htc
 Iphone
 Ja, vet inte. Kanske nån enkel

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Translate the blog

Gästbloggnig

Translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards