Alla inlägg den 21 oktober 2012

Av alice - 21 oktober 2012 21:42

Hej idag har jag pluggat inför spanska och matte provet.
Aja iaf i morse kollade jag på min brorsas handbolls match,jag kollade inte så mkt,satt mest med mobilen hehe :).

I dag lästde jag en artikel i tidnig om nätmobbnig,så tänk på vad du skriver,det finns alltid kvar..... I den här artikeln mådde tjejen i artikeln allt sämre så hon tog livet av sig.
Så snälla vad snäll mot varandra,nu lät jag som en mamma,men men. Men det var vitigt.

God natt! :)

Av alice - 21 oktober 2012 15:36

Vi gick in och Anna fortsatte på sin mening.

- Det är hemligt sa hon.

- Okej sa vi andra.

Vi gick till engelskan och där skulle vi skriva om oss själva.

Sedan var det lunch och sedan hade vi matte.

 Sedan gikc vi hem till mig.


- Hallå ropade jag.

- Nämen hej gumman sa mamma.

- Vad det bra i dag.

- Ja det var jättekul!

- Det här är Anna,Matilda och Sandra sa jag.

- Hej sa mamma.

- Hej sa dom.

Sedan gick vi in på mitt rum och pradade.

Vi hade pratat i flera timmar och vi hade glömmt bort tiden.


Klockan var sex när dom gick hem.


Sedan gick jag ner till mamma i köket och hon hade börjat med maten.

- Hej gumman sa hon.

-Hej sa jag.

- Vad kul att du hitade kompisar så snabbt.

- Ja sa jag.


- Kan du duka är du snäll sa mamma.

-Absolut sa jag.

När vi satt och åt ringde det på dörren......


Hoppas att ni tycker den va bra.




Presentation


Hej jag heter Alice och jag är 12 år och här kommer jag att blogga om mitt liv.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att jag ska köpa för mobil??
 Xperia
 Samsung
 Htc
 Iphone
 Ja, vet inte. Kanske nån enkel

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Translate the blog

Gästbloggnig

Translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards