Alla inlägg under oktober 2011

Av alice - 29 oktober 2011 16:05

Tjabba tjenan!!!!! Som sakt som jag skrev i morse så skulle jag ju åka till stan. Köpte två assnygga T-shirtar!!!    Ska ta kort på dom sen och lägga upp. Nu lyssnar jag på musik.   ch äter godis.


Hejdå kanske bloggar mer i kväll.   

Av alice - 29 oktober 2011 09:53

Hej!!!!! Lånar min brosas dator och han har typ zoomat in asmkt.Aja hade det bra i går iaf. När killarna spelade Fifa så kände  jag mig som en panel höna, haha   . Så räknade jag hur många gånger en svor och det blev 9 gånger,haha   Min hemlis. Dom typ körde två gånger eller mer,dom byte spelare ganska många gånger och han typ svor under alla gångerna minst.  


Hej då ska äta frukos nu och sen ska jag in till stan.      

Av alice - 28 oktober 2011 14:14

Hej!!! Komm hem för några minutersen. I dag har vi haft matte som blev enget arbete,so,reflektion och sett på två filmer. Sedan hade vi mys, vi trodde först att det inte skulle bli något mys. Men det blev det, vi åt godis och kollade på två filmer Hipp Hipp och Solsidn.   Såklart va killarna lika KONSTIGA som dom var i går. 


I kväll så missar jag barda!!!!   För att vi ska på middag hos min klasskompis, (ni kanske tycker att det låter konstigt att jag tycker det är tråkigt) Men det e hos en kille.    Min brosa och han kan ju leka,Men vad ska jag göra då????  Kommentera gärna om tips på vad jag kan göra. PLEASE!!!!!!! 


bye bye!!!!!   

Av alice - 27 oktober 2011 14:50

Hej!!! I dag så har vi jobbat med att förberedda lite inför utvecklingssamtalet. Killarna har varit heeeelt knäppa i dag!!!   



Hej då!!!! Bloggar mer i morgon.   

Av alice - 25 oktober 2011 16:04

Hello everybody!!! Har inte gjort så mkt,ska ta mig och äta lite innan dansen. Men nu ska jag göra engelskaläxan.  Hejdå!!!!! 

Av alice - 21 oktober 2011 14:34

Hej!!! Ska packa efter jag har skrivit klart dette inlägg. :) I skolan i dag så fortsatte vi med önskerundan som vi inte hann klart i går. Så har vi haft matte och sen enget arbete. Sen när vi skulle sluta så fick vi posetivaomdömen.    Nu ska jag packa,ska åka till mitt sommarställe i Värmland över helgen.   


ska ta med kamran. :)


Hoppas ni får en trevlig fredagskväll!!!! Puss hörs på söndag igen.          

Av alice - 20 oktober 2011 17:19

Hej!!! Har presic prov åkt farmor och farfars nya bil.    I skolan i dag så har vi bytt platser och möbblierat (Stavas??) om också. Sen har vi inte gjort så mkt mer. Fredag i morron!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;) ;) Så e jag assugen på glass också!!!     


Hejdå!! ska gå upp till dom andra nu.    

Presentation


Hej jag heter Alice och jag är 12 år och här kommer jag att blogga om mitt liv.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att jag ska köpa för mobil??
 Xperia
 Samsung
 Htc
 Iphone
 Ja, vet inte. Kanske nån enkel

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Translate the blog

Gästbloggnig

Translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards