Alla inlägg under oktober 2011

Av alice - 16 oktober 2011 18:38

 
Av alice - 16 oktober 2011 12:29

Hej!!! I går så lämmnade vi in min mobil och dom sa att det skulle ta två veckor.   Aja nu har jag inte gjort så mkt ska läsa en bok tror nog att jag ska gå ut och sätta mig.    


Hej då!!! <3


  

Av alice - 15 oktober 2011 09:53

Hej!!!! Nu har jag inte gjort så himla mycket. Jag och pappa kanske ska åka till Frölundatrog lite senare och lämmna in min mobil,som har pajat vill inte starta och kan inte få sms.   Den har pajat två gånger!!!! Aja har iaf en extra mobil,fast det e nt tucths på den. Aja brättar hur det gick med mobilen sen.


Puss ska gå och äta frukos tror jag.






Av alice - 14 oktober 2011 15:20

Hej!!! I skolan i dag så har vi varit på brandstaskonen. Det var skit kul!!!!!! Vi fick se typ 3 filmmer tror jag att det var och ett bildspel. När vi kollade på bildspelet så gick larmet,det va coolt.   Vi fick också pröva kläderna och så fick vi en reflex (Stavas???) och ett deplom.


Hej då!!!! Kanske bloggar mer i kväll. 

Av alice - 13 oktober 2011 16:38

Hej!!!!!! Har varit och handlat med mamma. I dag på NO:n så fick man vara i en kropp och så var man olika saker från blodplättar till vitblodkropp och mm. Det handlade om blodet heltenkelt. Sedan på eftermiddagen så jobbade vi med "Huset" och sen lekte vi en lek som heter kändisleken,det var kul.   Det var en kille i klassen som låtsades att han var en tjej,såg roligt ut HAHA. Plus att han hade ett hårspänne.


Ska göra matte läxan nu. Ses i morgon!!!    

Av alice - 12 oktober 2011 15:37

Hej!!!!! Tog typ 5 år innan min dator ville starta. På morgonen hade vi gruppläsning,sen hade vi idrott och på idrotten gjorde vi staffeter och sen efter idrotten när vi skulle gå till lunchen. Så ville några killar se hur vårat omklädnigsrum såg ut och dom tyckte att deras vad mycket snyggare eller vad man ska säga.Sen så gick jag och några kompisar in och kollade på killarnas omklädnigsrum och vårat var mycket frächare.På engelskan i dag så gjorde vi männskligtmemorry,det var skitkul.    Sen så hade vi no om blodet och sen så kollade vi på ett pogram som heter "Lilla löpsedelen" Ugefär som lilla aktuell.


Ses i morron,tror jag om jag inte glömmer,haha.

Av alice - 8 oktober 2011 13:53

Hej!!!! Har inte gjort så mycket än så länge.    Vi ska kanske ska äta middag hos farmor och farfar i kväll  Och då kan vi köpa godis.   Annars får vi köpa godis sen. 





Hej då!!!!! ;) 

Av alice - 7 oktober 2011 14:19

Hej!!!! Skönt att det e fredag??? Eller hur??? I skolan i dag så har vi haft matte,EA och så har vi börjat med  europa i dag,vi fick jobba i ett häfte. Min fröken sa att dom som inte hade kommit till andra uppgiften,skulle gå in i grupprummet och det va asjobbigt där inne, två killar va där inne och typ tramsade asmycket och sen kom det en till kille in,så det var bara jag som var tjej där inne. Plus jag fick asont i huvudet. Sen hade vi klassråd.


Nu ska jag äta melleanmål och sen kommer en kompis hit,ska bli kul!!!!!!   

Presentation


Hej jag heter Alice och jag är 12 år och här kommer jag att blogga om mitt liv.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att jag ska köpa för mobil??
 Xperia
 Samsung
 Htc
 Iphone
 Ja, vet inte. Kanske nån enkel

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Translate the blog

Gästbloggnig

Translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards