Alla inlägg under december 2012

Av alice - 31 december 2012 12:26

Hej! I dag ska jag till mina kusiner och sedan i kväll ska vi till mammas kompis och hennes familj och fira nyår med dom.

Då vet vad jag ska föra i dag. :)

Hej då!

Av alice - 30 december 2012 12:40

Hej! Som ni ser så har jag ingen bra rubrik. Aja är på väg till morfar för att vi ska äta lunch där och sen ska vi åka till mammas farmor och farfar på en fika och i kväll tror jag bara att jag ska chilla.

Hej då! ?

Av alice - 29 december 2012 13:57

Hej! Sitter på the coffe house. Har varit på stan och kollat lite. Ska åka till mammas mormor och morfar.

Ha en bra da?

Av alice - 28 december 2012 13:34

Hej! Sitter i bilen och är på väg till Värmland. Har kollat på film, men eftersom set var inte så mycket batteri på datan, tänkte jag blogga. Aja vi är snart framme tror jag.

Aja, hej då! ?

Av alice - 26 december 2012 20:05

Tjena! Som ni ser så kom jag på en jättefyndig rubrik, haha ?.

Aja, i dag har jag inte gjort så mkt, fått en promenad med pappa. Väntar på att brorsan ska komma på frågor till hans frågesport.
Sedan typ vid nio, ska jag se på fjällbackamprden med mamma.

Ha det så bra! ?

Av alice - 25 december 2012 14:34

Hej! Här kommer en bild på vad jag har fått i julklapp.

I dag har jag, mamma, pappa, mormor och Theo ute på en promenad.

Hej då! Hoppas ni får en trevlig eftermiddag :)

Av alice - 24 december 2012 14:07

Hej! God jul! Har följt med mamma och mormor till affären, så har jag följt med pappa och hämyat farmor och farfar.


Vi ska nog äta efter kalle anka och sedan kommer tomten.


Hej då!  

Av alice - 23 december 2012 17:12

Hej! E påväg till Liseberg.

Aja i dag följde jag med pappa när han skulle köpa julklappar.

Detr det jag har gjort i dag.

I kväll ska vi kanske se klart på Höök, får se hur mycket klockan blir.

Hej då!

Presentation


Hej jag heter Alice och jag är 12 år och här kommer jag att blogga om mitt liv.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att jag ska köpa för mobil??
 Xperia
 Samsung
 Htc
 Iphone
 Ja, vet inte. Kanske nån enkel

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Translate the blog

Gästbloggnig

Translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards