Alla inlägg under december 2011

Av alice - 19 december 2011 07:15

Hej!!! Ei korea fortfarande :(. Langtar till dom andra stallerna. Nu ska vi ga pa stan snart.


Hej da!!! Bloggar mer i kvall. :)

Av alice - 16 december 2011 10:30

Hej!! Länge sen!! Aja nu ska ja och familjen äta på restaurang, det blir pizza tror ja :) Bye Bye :) ;) <3

Av alice - 12 december 2011 21:47

Hej!!! Förlåt att ja nt har bloggat på länge,glömmde bort. Aja har packat och laddat över låtar på min MP3-spelare nu. tror nog att ja ska gå och lägga mig snart.



 

Av alice - 9 december 2011 14:47

Tjabba tjena!!! Skönt att de e fredag!!!! I dag i skolan så hade vi en vikarie och det va sådär    På första rasten så fick vi va inne och då busringde en kille i klassen till olika nr. Det va askul!!! Han frågade massa konstiga frågor. Sen på den sista han ringde så frågade han om nummret till sveriges riksdag!! OMG!! Men ringde aldrig till dom,för det va min kompis som sa att man kunde få betala asmkt i böter.  I kväll ska ja på julfest på pappas jobb   ska bli jättekul!!! 


Hejdå!! 





Av alice - 8 december 2011 16:07

Hejhej!! Förlåt om jag inte bloggat på två dar,har haft så mkt läxor. Aja i dag har vi haft dom grupperna igen och det va så där. Nu har jag inte gjort så mkt,har kollat fb lite. Nu vet jag inte va ja ska gö,aja men ja hittar på ngt.


ByeBye.... 

Av alice - 5 december 2011 17:51

   Yees om en vecka ska ja åka på en jorden runt resa, ska bli assköj!!. 


Ska åka till:

Korea

Nya zeeland

Usa


Tror att det är dom länderna vi ska till.    Så jag kommer inte blogga på några veckor. Såklart så kommer det en "Bildbomb" när ja e hemma igen.  

Av alice - 5 december 2011 15:46

Hej!!! I skolan i dag så har vi matte,idrott och no. På rasten så har jag och några kompisar lekt vinkgömme och det va med typ fyra killar också,det va skitkul!!!. Sen ska ja på teater.



Hej då!!

Av alice - 4 december 2011 15:39

Hej!!! Ska snart till gäster. I går va ja på pjamas party ock det va as kul!!   Man fick sova över också och det gjorde jag. På kvällen såg vi på film,det blev twilight och den va asbra.   


Hej då!!   

Presentation


Hej jag heter Alice och jag är 12 år och här kommer jag att blogga om mitt liv.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att jag ska köpa för mobil??
 Xperia
 Samsung
 Htc
 Iphone
 Ja, vet inte. Kanske nån enkel

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Translate the blog

Gästbloggnig

Translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards