Alla inlägg under april 2012

Av alice - 29 april 2012 19:57

Hej! Förlåt för dålig upptaternig. I dag har jag varit på Liseberg med en kompis, skit kul!! Nu gör jag inget speciellt kollar på fb och chillar, är grymt trött. Kommer nog sova gott i natt. 


Hej då!!

Av alice - 25 april 2012 16:37

Hej!! I dag så har vi haft gruppläsning, matte, idrott och no, igentlingen så slutar vi 13.15 men man fick stanna kvar till tre om man ville och det gjorde jag, kom hem typ vid halv fyra. Jag är lat istället för att jag hämtade min linjal lånade jag en som låg på grann bodet, hehe. Orkade typ inte hämta.


I kväll så har jag teater uppvisnig, pirrigt men kul. Har inte tyckt att teatern har varit så roligt på sitode, mamma har sagt att jag ska få en present undra vad det ska bli!! Hihi har höga förväntningar ;).


Bye Bye

Av alice - 23 april 2012 14:45

Hej!Som ni ser spå rubriken så hatar jag denna dag! Först så hade vi gympa, vi hade en vikarie som va helt puckad i huvet, han kunde inte ens reglerna till den leken vi körde jag höll på och sommna,seriöst. Sen av slutet av dagen så har vi bytt platser eller jag har inte gjort det men några andra har gjort det, vi har såna gammaldags bänkar som man hade typ på 50-talet typ. Men jag fick en ny bänkgranne,och brevid så sitter det också två killar och dom kommer säkert prata Skit mycket, usch stakask mig. Så va det en annan grej men det kan jag inte skriva här tyvärr. 


Hej då!! :'(

Av alice - 21 april 2012 16:42

Hej! Förlåt att jag inte bloggat på ett tag, har inte haft tid. På morgonen var jag på badmintonen och det var kul! Sedan var det ngt med samfälligheten och då sålde jah majblommor och det gick ganska bra. Nu har jag gjort mig i ordnig och städat rummet för vi ska ha gäster som kommer kl 6.


Bye Bye!!!   

Av alice - 16 april 2012 16:07

Hej!! Har varit på utvecklings samtal och nu har jag kollat på fb, men ska snart öva på mina repliker inför teatern,sådär kul. Nu ska jag nog öva på replikerna   eller kanske sen.


Hej då!! 

Av alice - 15 april 2012 09:28

Hej! Har bloggat på min andra blogg och kollat på facebook. Nej i morgon börjar skolan   Usch, aja men det är kul att träffa kompisarna igen och att berätta vad man har gjort under lovet. I går så kollade vi på film och filmen heter boy och den handlade om en kille som bor på nya zeeland och så åker hans mormor eller vad det va på begravnig och så får han ta hand om alla barnen och gården själv och så händer det saker medans hon är borta.


I dag vet jag inte vad jag ska hitta på, men det hittar jag på. Nu ska jag äta frukost.


Hej då!!

Av alice - 14 april 2012 11:40

Hej har inte varit på badmintonen för att jag har ont i halsen :/. I morse läste jag om Titanic i tidnigen, det va sjukt spännade. Sen så har jag inte gjort så mycket. Vill se filmen igen!! För att den va så bra.


Kolla in min nya blogg: http:// www.TitanicFreak.bloggplatsen.se.

Självklart så kommer jag inte att sluta blogga här,barra så att ni vet.

Den andra bloggen är mer en fakta blogg.


Hej då!! 

Av alice - 13 april 2012 16:52

Hej har precis kommit hem från Titanic!!! Sjukt bra film, ett tips om ni ska gå på bio snart!!! Det va skit läskigt när seppet delade på sig :O. Nu ska jag inte berätta så mycket,men lite.Först så vi man se rose som gammal och så berättade hon om hela filmen. Nu ska jag inte avslöja mer hihi. :)


Hej då!!

Presentation


Hej jag heter Alice och jag är 12 år och här kommer jag att blogga om mitt liv.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att jag ska köpa för mobil??
 Xperia
 Samsung
 Htc
 Iphone
 Ja, vet inte. Kanske nån enkel

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Translate the blog

Gästbloggnig

Translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards