Alla inlägg under januari 2013

Av alice - 31 januari 2013 18:28

Tja! Ska äta snart, tänkte slänga in ett litet inlägg.

I dag har det varit verkstadsdag, hade slöjd och musik. Inte min bästa dag men de va la okej.

Har gjort min engelska läxa, ska fortsätta med den efter maten.

Adios! :)

Av alice - 30 januari 2013 15:34

Tja! Tänkte bara göra ett litet inlägg innan jag ska städa mitt rum och göra min läxa.

Aja i dag har vi haft no, eget arbete, matte, och dom blandade grupperna och jag hade engelska och svenska.

Bye Bye

Av alice - 29 januari 2013 19:47

Hej! Sitter i soffan och chillar och äter en semla.

Aja har varit på dansen, det var la kul.

Idag har jag haft idrott, klassråd, fortsatt med barnkonevtoinen, jag säger bara tur att min kompis är med i den gruppen,för annars vet jag inte hur jag skulle klara mig. Så har vi haft dom blandade grupperna, hade svenska och matte.

Het då!

Av alice - 28 januari 2013 16:11

Tja! Ja, jag måste skaffa en header, vet inte var nånstans jag ska göra den ;(.

Aja, får väl ta reda på det.
Idag har det varit okej, helgprat,so, matte, svenska/ea och sedan språkval.

Ska följa med mamma och handla, så vi hörs, kanske bloggar sen.

Av alice - 27 januari 2013 21:45

Tja! Ja rubriken säger allt, tänkte göra ett snabbt inlägg.

I dag har jag varit och kollat när brorsan spelade fotbolls match i Lisebergs hallen, eller jag kollade inte exat hela tiden.

Så har jag gjort min förbannade spanska läxa, aja men det gick bra.

Nä, men vi hörs!

Av alice - 26 januari 2013 22:25

Tja! Har precis sett klart på en film, den hette solstorm och det var en deckar film, ganska seg om man får vara ärlig.

Aja idag har jag varit på badmintonen, det var kul.

Råkade låsa mitt simkort, ja vet att jag är smart! ;) men vi ska fixa det i morgon, så det löser sig.

Bye bye!

( inte från i dag, men men)

Av alice - 25 januari 2013 19:18

Tja! Sitter och kollar på nyheterna med farfar.

Aja, det har varit bra i dag.

Har haft idrott no, men innan no såg vi på lilla aktuellt och så har vi haft dom blandade grupperna, hade engelska och matte.

Bye bye!

Av alice - 24 januari 2013 21:40

Hej! Har precis översatt engelska texten för pappa.

Aja i dag har det varit verkstadsdag, jag har haft trä och syslöjd och musik och det var väl okej, inte min favo dag men, men.

God night!

Presentation


Hej jag heter Alice och jag är 12 år och här kommer jag att blogga om mitt liv.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att jag ska köpa för mobil??
 Xperia
 Samsung
 Htc
 Iphone
 Ja, vet inte. Kanske nån enkel

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Translate the blog

Gästbloggnig

Translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards