Alla inlägg under februari 2012

Av alice - 29 februari 2012 17:04

Hej Hej!!!! I dag så har vi haft matte,no och gympa  och på gympan körde vi fys. Det va rätt så jobbigt och som uppvärmnig körde vi dans jage. 


Sen så gick jag en promenad med mamma till ica och så städade ja på mitt rum eller det va lite små plock bara.


Nu ska ja kolla lite på youtube och sen ska jag göra läxan.


Ha det gött!!! Vi hörs!!!

Av alice - 28 februari 2012 15:58

 
Av alice - 28 februari 2012 14:30

Tjena!! I dag har vi haft verkstads grupper som vi brukar ha. På bilden så fortsatte vi med vårt reklam arbete, på slöjden så fortsatte man med sin trådtavla och på musiken så skrev  vi typ några grejer som man ska känna till i sexan typ. Sedan så fick vi lyssna på den låten som vi uppträde med förr förra veckan och då skulle vi lyssna efter dom där grejerna. Först så fick vi höra en låt innan vi började.


Ska äta mellanmål nu och sedan ska ja på dansen!!!!   


Men ha det gött,så ses vi i morron!!!! Bye Bye   

Av alice - 27 februari 2012 14:45

Hej Hej!!! I dag så har vi haft matte, idrott och på idrotten så har vi bröjat med att eleverna ska själva hålla sina idrottslektioner och i dag så böjade vi med det. Fick först göra svans jage och sedan mulitiboll jätte kul!!! På onsdag ska vi fortsätta med det och då blir det fys som gäller  . Så har vi haft klassråd också, och jag hade skrivt på listan att jag ville att vi skulle spela badminton tillsammans och det blev det!!!!! Jippi   För vi fick rösta om det och det va många som ville. Sedan så hade vi no och så förberädde vi två experiment som vi ska göra på onsdag.


Nu ska jag käcka mellis och sen vet jag inte va ja ska göra.


Bye BYe 

Av alice - 26 februari 2012 15:51

Hej Hej!! Har städat mitt rum,de va inte så mkt som behövdes plocka undan. På för midagen så skrev jag rent en grej som vi har i svenskan man ska typ skriva om ett land. Så det e typ so och sv. 


I går så va ja på badmintonen och det va jättekul!!!   Hade ont i magen också!!!   Sedan så hade min lillebror kalas,fotbollskalas ofc ;). Sedan så kollade ja och mamma på melo,asså hur röstar folket liksom!!!! Igentligen så borde ja inte titta på melo för att det e såå trååkigt.


I fredags så fyllde brosan år så då gick vi ut och åt på resturang. farmor och farfar va med också. Hade ont i magen då ocså.  


Bye Bye ses i morrn!!      

Av alice - 24 februari 2012 17:24

Hej Hej!!!! Väntar på att farmor och farfar ska komma,för att det e Alberts födelsedag i dag. Så vi ska gå ut och äta.Sedan så har han innebandy trännig.


I skolan så har vi haft engelska och eget arbete.

På slutet av lektion så va det en som berättade om sin resa,som hon gjorde över julen.


Aja det blev ett kort inlägg i dag.


Bye Bye.

Av alice - 23 februari 2012 14:30

Hej Hej!!! I dag har vi haft dom där grupperna igen som vi brukar ha på torsdagarna. Sådär tycker jag.


Sedan så hade vi rast och lunch. Efter lunchen så hade vi no,som vi läste i en bok,ganska tråkigt. Sedan hade vi läxförhör om läxan.Gjorde lite annulorda än vi brukar göra. Vi förhörde varandra,man fick va i en grupp. ja va med två killar. :( Aja man kan inte få som man vill jämt. Det gick så där på provet,men ja kom i håg nästan allt.


Nu ska jag slappa lite och sen ska jag göra lite läxor.


Bye Bye evreybody!!

Av alice - 22 februari 2012 13:57

Hej Hej!!! Kom hem för typ en timme sen elr ngt. Kom inte ihåg. 


Aja har kollat lite på fb och på en kompis blogg.


Skolan: I dag så har vi haft matte,no och idrott och på idrotten så gick branlarmet,men det va brand övning så alla va förberädda på det. Så vi hade inge riktig idrott i dag. Man fick typ ha fri lek.


Aja,så såg min dag ut!!! Bye Bye

Presentation


Hej jag heter Alice och jag är 12 år och här kommer jag att blogga om mitt liv.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att jag ska köpa för mobil??
 Xperia
 Samsung
 Htc
 Iphone
 Ja, vet inte. Kanske nån enkel

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Translate the blog

Gästbloggnig

Translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards