Alla inlägg under februari 2012

Av alice - 20 februari 2012 15:30

Hej!!! Kollar på bloket efter en iphone 4. Ska köpa en tror ja. 


I skolan så hade vi en vikare   Inte kul!!! Hon gjorde inte så vi brukar göra.   På no:n så skulle hon typ visa ngn labraport som man gjorde i sjuan typ,det skit rörigt!!.   Vi fick smileisar om vi va tysta,asså shit vi går ju nt i ettan.


Nu vet jag vad WTF betyder.   Det brukar stå på fb typ.


 Aja,nu ska jag kolla vidare på iphones. Hej då!!!

Av alice - 16 februari 2012 07:42

Tja!! Ska till stockhlom i dag: Ska bli kul! Farmor och farfar ska komma vid 8. Så vi åker här ifrån typ 8.30


Aja nu ska jag klä på mig och äta frukost.


Bye Bye!!! Ses på söndag.

Av alice - 15 februari 2012 15:44

Hej hej!!! I dag va det sita dagen på lägret.   Synd. Vi hadde typ "tunering" Hela dan och på slutet så fick vi en glass och sen så delade dom ut priserna. Och mitt lag kom etta!!!   Vi fick en medalj och en kex choklad!!! 


Nu ska jag packa för att jag ska åka till stockholm i morron och vi ska åka me farmor och farfar,o dom vill åka tidigt så vi ska typ åka kl nio.


Bye Bye!!!

Av alice - 14 februari 2012 17:43

http// www.spela.se

Av alice - 14 februari 2012 17:14

Hej på er!!!! Hoppas att ni har en trevlig alla   dag!!! Själv så har jag varit på det där badminton lägret igen och det va jätte kul!!! I morron så e det sita gången, snyft     


I´m alone. Så har jag inte fått ngn pressent. Aja men jag har ju familjen :) att fira med :)


Bye Bye


    

Av alice - 13 februari 2012 19:03

 Alla dag i morron!! Jepp i morgon så e det alla hjärtans dag. Då kan man ge en pressent till den man gillar ellr ett kort. Undra om jag får nån pressent hihi. ( vet att det e små barns biteende,men ja e lite barnslig)

  

Av alice - 13 februari 2012 18:12

Tjena!!! I dag va det första dagen på sportlovet!!! I dag så va jag på badminton läger med mina kompisar!!! Det va jätte kul. Sen när jag kom hem så såg ja på en film Tusen gånger starkare. Skit bra film. Tips till er som inte har någon bra film att se.    


Bye Bye!!! 

Av alice - 12 februari 2012 11:43

Presentation


Hej jag heter Alice och jag är 12 år och här kommer jag att blogga om mitt liv.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att jag ska köpa för mobil??
 Xperia
 Samsung
 Htc
 Iphone
 Ja, vet inte. Kanske nån enkel

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Translate the blog

Gästbloggnig

Translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards