Alla inlägg under juni 2012

Av alice - 29 juni 2012 23:02

Hej! Har varit med och kollat när brosan spelde en cup idag, ganska tråkigt, plus att jag blev skit blöt urch. Vi skulle igentligen  stanna tills hans matcher var slut, men vi stannade när dom andra spelade också. Men jag fick hundra spänn så att jag skulle orka vara kvar, hihi :). Sen var jag skit blöt när jag kom hem, jag frös också. Men vi åt pizza och myste, så jag blev snabbt varm.

Nu ska jag nog gå och lägga mig, är inte alls trött :(. Men aja får väl göra det som mamma sa till om.


God natt!!! :)

Av alice - 28 juni 2012 23:04

Hallu!! Har kommit hem från en grillfest på pappas jobb,ganska kul. I dag har jag varit på lisseberg och det var jättekul, med en kompis. Jag åkte Atmos fear,uppswinget och uppsjutet själv och vi åkte Flum ride och Colorado tillsammans. Jag spelade också på ett chokladhjul och det gick jättebra, not    Men för min brosa går det alltid bra, men inte för mig. Snyft. Aja inget att göra åt.

Nu ska jag borsta tänderna och sen läsa tror jag.


Bye Bye and have a god night!!!!! :D

Av alice - 27 juni 2012 20:42

Hallu!! Har haft det jätteroligt i dag!! Har varit med min kompis och vi gjorde massa roliga saker som att ränkna hur många som hade volvo till vi satt och snackade och sen hoppade studsmatta!!! Askul!! På morgon läste jag typ.


Hej då!!!!!

Av alice - 26 juni 2012 22:41

Hallu!! I dag har jag badat och det var skit kallt!! Har skrivit på min novell också, började i går, har kommit ganska långt om man får säga det själv, hihi. Har kollat på tv på ett matprogram, ganska spännade, det var typ två och två som skulle tävla om vems mat som vad godast eller någonting. 


Hej då!!

Av alice - 25 juni 2012 20:18

Hej, sry att jag inte bloggade i går, kom hem från mitt sommarställe så det var därför. I dag har jag läst en hel del och så har jag varit på bibblan och ätit glass. Nä pappa kom hem hjälpte han mig med att uppdatera min telefon och det blev mkt bättre. Har regnat hela dagen!!! Astråkigt. :(


Aja nu ska jag nörda i mobilen, haha. Medans jag väntar på att middagen ska bli klar.


Hej då!!!

Av alice - 23 juni 2012 14:04

Hallu!! Har precis ätit lunch,eller inte precis men. Är sugen på godis,men jag åt godis i går får väl nöja mig med tuggummi och tårta då!! :( Nä nu ska jag nog läsa och ta ett tugggummi, vi hörs kanske sen,får se om jag kommer ihåg och orkar.Hej då!!!

Av alice - 22 juni 2012 13:04

Hej! Glad midsommar på er!! E ju på mitt sommarställe som jag skrev i går. Vi ska typ äta vid tre. I dag har jag inte gjort så mycket, chillat.Hoppas ni får en trevlig midsommar och glömm inte blommorna!!! ;)Hej då!! :)

Av alice - 21 juni 2012 18:51

Hallu!! Sitteri bilen med en påse bilar och ska åka till mitt sommarställe. I dag har vi spelat matcher hela dagen, kul! Fast mitt lag vann inte :( Världen går inte under för det, fresten så var inte dom tröjorna som ettorna fick så snygga. Vi ''tävlade'' i alla spelstilar, alltså singel,dubbel och mix.Hoppas ni får en trevlig kväll!!! :)Hej då!!

Presentation


Hej jag heter Alice och jag är 12 år och här kommer jag att blogga om mitt liv.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att jag ska köpa för mobil??
 Xperia
 Samsung
 Htc
 Iphone
 Ja, vet inte. Kanske nån enkel

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Translate the blog

Gästbloggnig

Translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards