Alla inlägg den 18 juni 2012

Av alice - 18 juni 2012 21:36

Hallu! I dag började badmintonlägret, först gjorde vi en uppvärmning som heter typ runton och om man åker ut får man springa tills man hittar en ny att spela med. Sen fick vi spela lite, tror jag och sen lekte vi en namnlek där man skulle säger vad man heter och vad man gillar och sen skulle man ha ett "test" om man kom i håg vad alla hetr och en sak dom gillar, men min grupp slapp och göra det. Hehe. Sen lekte vi en annan namnlek, där man skulle kata upp bollen och säga det namn som skulle ta den och så var det den tur att kasta upp bollen sen. Sen spelade vi nästan ända fram till lunch och sen körde vi staffeter. Sedan var det lunch och sen var det en rast. Sen blev man uppdelad i olika grupper, en grupp där man skulle trän fotarbete och en där man övade slagteknik, alla grupperna skulle göra båda grejarna. Det avr jätte jobbigt på forarbetsövningarna.  Sen spelade vi matcher, till tre för, om en vann skulle den dra upp ett kortspelskort i  ordning och mitt lag vann, man var i lag. Sen var det middad och sen åkte jag hem, jag hoppade över kvällsaktiviteten, för då skulle man stanna till åtta och det skulle jag nog inte orkat, för jag höll på att sommna förut. Vi spelade king också, kom inte ihåg när.

Gäsp nu ska jag sova, för att bli pigg tills i morgon.


Hej då och god natt!!

Presentation


Hej jag heter Alice och jag är 12 år och här kommer jag att blogga om mitt liv.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att jag ska köpa för mobil??
 Xperia
 Samsung
 Htc
 Iphone
 Ja, vet inte. Kanske nån enkel

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Translate the blog

Gästbloggnig

Translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards