Alla inlägg den 8 juni 2012

Av alice - 8 juni 2012 22:15

Ja just de, skulle ju berätta om hur festen hade varit och det var jättekul! Vi såg på en ganska läskig film och vi fick tacos och snacks. Det var helt enkelt jättekul!!

Av alice - 8 juni 2012 15:11

Hej!! Ja då har man fixat present, för jag ska gå på fest sen och det ska bli jättekul!! I dag hade vi ett pass där man skulle kunna göra klart vasatidenhäftet, men min grupp blev inte klara. Sen hade vi egetarbete och iup och jag jobbade med iup, sen var det lunch och sen var det egetarbete, städa, packa och omprov för dom som skulle göra det, jag gjorde det och det gick jättebra, sen hade vi en liten rast och sen gick vi och kollade på grodrna. Så har min dag varit. Bloggar sen när jag kmr hem från festen!!


Nu ska jag städa rummet för vi ska ha gäster sedan annars blir mamma sur,dom är nog kvar när jag kommer hem. Sen ska jag fixa mig lite.


Så ni får ha det så bra! Hej då!

Presentation


Hej jag heter Alice och jag är 12 år och här kommer jag att blogga om mitt liv.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att jag ska köpa för mobil??
 Xperia
 Samsung
 Htc
 Iphone
 Ja, vet inte. Kanske nån enkel

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Translate the blog

Gästbloggnig

Translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards