Alla inlägg den 7 juni 2012

Av alice - 7 juni 2012 14:51

Hej! Har precis kollat på ett videoklipp på youtube där någar i kalssen och några andras film som dom har gjort på engelskan aja ni får veta mer snart, kanske lägger jag upp den här.

I dag har det sett ut så här, först jobbade vi med det där häftet som vi  fick i tisdags om vasatiden, sen så var det bara en grupp som ville redovisa sitt so fördjupningsarbete för alla femor, dom hade gjort en film om stockholmsblodbad, deras film är så grym!!! Sen var det rast och sen var det engelska redovisnig, min grupp hade gjort två filmer kan man säga, men den andra var ett radioprogram och den andra var en deckare typ. Men får första film hade försvunnit, så vi fick ta den med radioprogramet, inte så jättebra, men den dög. Efter redovisnigarna kollade vi på en film om några djur som levde i Afrika, på engelska såklart. Sen var det lunch, kycklinggryta, :/ sådär. Sen var jag med en kompis och vi pratade om allt möjligt, när vi började så kom några killar från min klass och frågade vad vi gjorde och frågade om dom fick va med, vi sa natuligtvis nej. Sedan skulle vi göra utvärdering av terminen och när jag var klar med det upptäckte jag att min pärm var borta, jag letade och letade och jag fick hjälp också det var snällt, men vi hittade den inte. Så jag hoppas att jag hittar debn så småning om när vi städar klassrummet. Sedan hade vi en liten rast och sen kollade vi på Solsidan, det var kul.


Hej då!!

Presentation


Hej jag heter Alice och jag är 12 år och här kommer jag att blogga om mitt liv.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att jag ska köpa för mobil??
 Xperia
 Samsung
 Htc
 Iphone
 Ja, vet inte. Kanske nån enkel

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Translate the blog

Gästbloggnig

Translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards