Alla inlägg den 4 juni 2012

Av alice - 4 juni 2012 15:44

Hej!! Har varit hemma ett tag, lyssnar på en gammla spellista på spotify som jag gjorde typ förra året,herregud vad vissa låtar va dåliga, jag tror nog att min musiksmak har ändrats väldigt mycke. Har kollat på askimbc.se (min badmintons klubbs hemsida) Kollade vilken grupp jag ska va i till hösten och sen kollade jag på ett läger i agusti.


I dag har vi haft helgprat, alla hade nästa gått på den där festen som jag skrev om i fredags ;( Synd om mig, aja fick gå på Grönan (Gröna Lund) i stället. Sen hade vi önskerunda, det går till så här att man får önska av dom i klassen man kan också önska av sig själv också och man får inte önska av någon som inte är där. Sen var det rast och sen hade vi matte och sen på idrotten spelade vi fotboll eller man kunde göra andra saker som spela brännboll och basket ingen ville spela basket och det var bara två som ville spela brännboll. Hur som helst var jag med och spelade fotboll en liten stund och sen sprang jag några vändor fram och tillbaka medans några snackade om iphones istället för att vara med och göra någonting. Sen var det lunch korv som vanligt. Sen gick vi igenom medeltidstestet och sen skulle vi skriva växstdagbok om våran växt, sådär och sen hade vi ordklasser gick igenom verb, tycker att det är skitsvårt borde kanske få special hjälp i ordklasser...... Haha nä kanske inte.


Om ni undrar varför jag inte bloggade i går så var det för att jag kom hem från stockholm ganska sent. Sen ska jag kolla på min brosas fotbollsmatch.


Hej då!!!

Presentation


Hej jag heter Alice och jag är 12 år och här kommer jag att blogga om mitt liv.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att jag ska köpa för mobil??
 Xperia
 Samsung
 Htc
 Iphone
 Ja, vet inte. Kanske nån enkel

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Translate the blog

Gästbloggnig

Translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards