Alla inlägg den 19 juni 2012

Av alice - 19 juni 2012 20:41

Hej! äter ett äpple just nu. I dag  kom jag lite sent, men hann lagom till uppvärmningen som var en hinderbana, sen körde vi herren på täppan, om man vann gick man upp ett steg och om man förlorade fick man gå ner ett steg. Sen körde vi lite matning, men skulle kasta bollar till sig själv och skulle man fånga. Sen gjorde vi lite aktiviteter utomhus och sen var det lunch, köttfärssås med spageti och sen var det rast och sen kollade vi på olika klipp om badminton och sen gjorde vi en uppvärmning, bollkring, man skulle få över bollen till dom andra och dom som hade mest bollar när vi slutade förlorade, det var några regler till orkar inte berätta och det är svårt att förklara. Sen gjorde vi matning två och två och sen var det fysträning, inte så jobbing som den var i går, men ganska jobbig och sen var träningspasset slut och sen var det middag, hamburgare och pommes.

Ska nog ducha nu och sen ska jag sova.


Hej då!!!

Presentation


Hej jag heter Alice och jag är 12 år och här kommer jag att blogga om mitt liv.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att jag ska köpa för mobil??
 Xperia
 Samsung
 Htc
 Iphone
 Ja, vet inte. Kanske nån enkel

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Translate the blog

Gästbloggnig

Translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards