Alla inlägg under juli 2012

Av alice - 31 juli 2012 17:44

Tjabba tjena! I dag har jag varit med min kompis och det var skit kul! Vi gjorde olika saker.


Det är det jag gjort i dag   .


Vad har ni gjort i dag då?


Hej då!

Av alice - 30 juli 2012 19:23

Nämen tjena! det var längesen. Nu tänker jag blogga här, gick inte så bra med våran andra blogg. I dag har jag gått en  promenad med pappa till plantagen (Stavning?). Sen åkte vi och handlade.  Inanna vi åkte och handlade såg jag en död fågel på gårdsplanen, Stackars fågel, jag begravde den också.


Det är det jag har gjort i dag.


Vad har ni gjort?


Hej då!

ps. Om ni har fb, kan ni gilla min sida då? Badmintonlovers heter den.


Tack på förhand.

Av alice - 14 juli 2012 20:14

Hello! Det var längesen. Aja i dag har jag prata engelska nästan hela dan, för jag skrev på fb om tio gillar så pratar jag bara engelska. Så har vi köpt godis också.
Det är vad jag gjort i dag.

Hej då!

Av alice - 9 juli 2012 17:41

Hallu! Sa ju inte att jag skulle blogga här på ett tag, men jag är tvungen att berätta en sak. Nu har vi bokat biljetter till Justin konsert i Danmark!!! Är skit glad!!!  .

Det var det jag ville berätta.


Det fanns ju inga kvar på ticnet, så jag är som sagt Asglad!!! :)

Hej då!!

Av alice - 8 juli 2012 21:08

Hej! Kommer inte blogga här så mkt på  ett tag men besök gärna min och min brosas blogg.

http://Thesiblings.bloggplatsen.se   

Av alice - 8 juli 2012 17:34

Hej! I dag har vi gått en promenad till botaniska och tog en fika,mysit. Men jag är väldigt trött. I morse fortsatte mitt letande av biljetter och det gick bra! :)
Ni får ha det så bra!
Hej då!

Av alice - 7 juli 2012 19:58

Hallu!! Försöker lärar mig baby av jb på gitarr och det går sådär om man skak vara ärlig. I dag så har jag mamma och pappa gått till plantagen och köpt blommor och jord och glass. Sedan kom farmor och farfar hit en sväng. sendan hoppade jag studsmatta och sedan åkte jag och mamma till affären och panade burkar, för på pappas jobb jobbar det ganska unga som dricker olika drycker och godis, det var ganska mycket pengar jag fick. Vi handlade också mat, det blir pizza. Det fanns inga biljetter i dag heller :(. Aja får väl vänta och se. Nu ska jag se på film, så ni får ha det så bra.


Hej då!!!

Av alice - 6 juli 2012 17:55

Hej!!! Äntligen har appen kommit!!!!! Jippi, tog ganska långtid. Aja i dag har jag inte gjort så mkt, har kollat på jb biljetter på tinet men dom var slut    och dom kom ut idag!!!!  Får fortsätte i morgon. Hoppas verkligen att jag hittar, anannars blir jag sur!!! :@. Sen spelade jag gitarr med min brosa, för han ville det. Sen har jag inte gjort så mkt i dag.


Vad har ni gjort i dag då?


Hej då!!

Presentation


Hej jag heter Alice och jag är 12 år och här kommer jag att blogga om mitt liv.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att jag ska köpa för mobil??
 Xperia
 Samsung
 Htc
 Iphone
 Ja, vet inte. Kanske nån enkel

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Translate the blog

Gästbloggnig

Translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards