Alla inlägg under september 2012

Av alice - 30 september 2012 19:09

Hej! I dag har jag inte gjort så mkt mer än gått en promenad med mamma och övat på spanska läxan och så kom farmor och farfar förbi.

Så har min dag varit!


Hej då!

Av alice - 29 september 2012 10:18

Hej! Står och väntar på bussen, ska åka till bokmässan och det ska bli kul!;)
Hej då!

Av alice - 28 september 2012 19:39

Hej! Håller nog att bli förskyld ;(. Aja idag har vi haft eget arbetet,no och dom där blandade grupperna,hade engelska och matte.
Have a nice evnig!

Av alice - 27 september 2012 21:31

Hej! Idag har det varit verkstadsdag. Först hade jag musik,sedan bild med vikarie och sedan hade vi inte slöjd vo va i no salen för att den ena slöjdläraen va sjuk så den andra fick ta hand om två grupper. Bildläran var också sjuk så vi fick ha en konstig vikarie.
God natt =D

Av alice - 26 september 2012 19:47

Hej! Väntar på att maten ska bli klar, idag har jag haft högläsnig,no,eget arbete och svenska.
Hej då!

Av alice - 25 september 2012 18:27

Hej! Har precis bakat chokladbollar! ;),ska bli gott sen och ta efter maten. Förut så var jag på min dans.


PÅ morgonen började vi med högläsnig,sedan svenska,insändaren och sedan var det gympa,vi körde brännboll vi hade vikarie :/. Sedan hade vi so-grupparbetet. Sedan vad det dom där blandade grupperna och jag hade svenska och matte.


Hej då!

Av alice - 24 september 2012 20:13

Hej! Först på morgonen skrev vi in planniringen i våra loggböcker sedan hade vi helgprat,sedan hade vi so,seadn matte och sen så hade vi svenska, men innan svenskan så firade vi våran fröken som fyllde år i lördags,hon blev jätteglad, Det var jättesvårt att få alla tysta,men det gick tillslut. Sedan hade vi svenska och vi skrev på våra insändare och sedan var det lunch. Sen cyklade jag till spanskan.


Nu ska jag packa min gympaväska,så ni får ha det så bra.


Adios!   

Av alice - 23 september 2012 21:24

Hej! Har inte gjort så mkt i dag,mer än att tränat,det e igentlingen på lördagar men det va en annan sak så vi fick träna i dag istället. Så har jag övat på min spanska läxa.


God natt!

Presentation


Hej jag heter Alice och jag är 12 år och här kommer jag att blogga om mitt liv.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att jag ska köpa för mobil??
 Xperia
 Samsung
 Htc
 Iphone
 Ja, vet inte. Kanske nån enkel

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Translate the blog

Gästbloggnig

Translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards