Alla inlägg under september 2012

Av alice - 6 september 2012 16:11

Heeej! I dag har det varit verkstads dag och det var helt okej. Först hade jag musik,sedan bild och sist slöjd.

Sedan har jag nt gjort så mkt.


Hej då! :)

Av alice - 5 september 2012 18:03

Hej! I dag så började vi med högläsning och sedan hade vi no, sedan hade vi rast och efter rasten hade vi so och då såg vi på en religonsfilm, sedan hade vi rast tror jag och sedan hade vi matte och sedan var det lunch och sedan efter lunchen hade vi dom blandade grupperna.
Så här var min dag, lite kortfattat.

Hej då! ;)

Av alice - 4 september 2012 15:18

Hej! I dag har vi haft vikarie, det var ganska okej. Fört började vi med högläsning och sedan kollade vi på lilla akruellt och sedan hade vi rast och efter rasten körde vi igång med grupparbetet, fast först hade vi ett litet test på hur mycket vi kunde och det gick så där. I min grupp så var det bara tre stycken och killen var inte där i dag, så jag och den andra tjen bestämmde nästa allt och så såg vi på film utan honom, haha  .

 Sedan hade vi idrott och då körde vi cap to the flag och det var roligt, Oj då vi hade grupparbetet innan lunch så vad det hehe. Sedan var det lunch, och till lunch fick vi spy och ris och sedan på rasten spelade jag basket, med några andra i klassen och det var jättekul! Sedan hade vi matte och sedan skulle vi kolla på någon tråkig engelskaserie, men vi hann inte titta klart på den andra, för brandlarmet gick, men det var ingen fara.

Sedan fick man gå hem, man fick se klart om man ville.


Sedan ska jag till min dans och direkt efter till ett föreldra möte.


Hej då!

Av alice - 3 september 2012 14:48

Tjena! I dag började vi med att skriva i planneringen,med helgprat och med högläsning. Sedan var det rast och sedan hade vi matte och sedan hade vi svenska, då fortsatte vi med argumentation, vi var i samma grupper som förra gången, fast den här gången fick vi lite fler frågor. Nu kommer jag till rubriken, hehe   . Jag fick ett skrattanfall i dag igen! Det var sjukt pinsamt, men den andra tjejen i gruppen skrattade och det gjorde killarna med. Men ändå! Jag tror nog att det beror på två saker. 1 att den ena killen var oseriöst och den andra kan jag inte ta.


Sedan var det lunch och sedan var det språkval och på spanskan så gjorde vi en uppgift där man skulle skriva olika saker och sedan fick vi en läxa. 

Och på svenskan fick vi självskatta oss också,då får vi säga vilken färg man tycker passar och det finns röd och grön.


Hej då! 

Av alice - 2 september 2012 19:23

Såg att den nt kom upp, så jag gör ett nytt förskök.

Av alice - 2 september 2012 19:18

Bilen som kom upp var min sommarlovs bild, blev ganska nöjd. Bilden ska före ställa en bit av mitt sommarställe.

Jag tog bilden lite långt ifrån, men jag hoppas att ni kan se ändå! :)

Av alice - 2 september 2012 17:59

Hej! I dag så har jag varit på stan med mamma och det var kul! När vi kom hem så var Farmor och farfar hoss oss och så visade vi bilderna från i går! Sedan har jag inte gjort så mkt. Jag tror nog att jag ska göra klart sommarlovsbilden nu, kanske lägger upp den när den är klar. Beror på hur snygg den blev, haha   


Ha det så bra!

Av alice - 1 september 2012 19:11

Hej! I dag har vi åkt en tur till Hönö och pappa fick mig att bada det var skitkallt, sedan åt vi vår matsäck och sedan åkte vi hem. Det är det jag har gjort i dag! 


Gillar du och läsa? Men hittar ingen bra bok? Gila min sida på fb. Mina boktips


Tack på förhand!  


Hej då!

Presentation


Hej jag heter Alice och jag är 12 år och här kommer jag att blogga om mitt liv.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att jag ska köpa för mobil??
 Xperia
 Samsung
 Htc
 Iphone
 Ja, vet inte. Kanske nån enkel

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Translate the blog

Gästbloggnig

Translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards