Alla inlägg under september 2012

Av alice - 22 september 2012 18:55

Hej! Hemma efter några timmar på Liseberg! Det var skit kul! Jag åkte Balder och Uppswinget,det var gansak lång kö.

Fösrt när vi kom dit spelade Albert på olika hjul och så,för han gillar nt att åka så mkt. Efter ett tgag så åt vi på Buger King och sedan ville Albert se en film och då köpte jag godis. Han åkte Colorado med pappa och såg filmen med mamma.


Seadan åkte vi hem,det var jättekallt också.


Hoppas ni får en trevlig kväll!     

Av alice - 21 september 2012 22:44

Go kväll go kväll! Har haft en mysig fredagkväll med familjen,vi åt thai mat och sedan så åt vi chips.


Först på morgonen hade vi klassråd,sedan idrott och då gjorde vi lite sammabetsövnigar. Sedan hade vi högläsnig tror jag och sedan hade vi no och på no fortsatte vi med vår gloggar. Sedan var det lunch tror jag och sedan hade vi dom blandade grupperna. Vi såg på lilla aktuellt också,kommer nt ihåg när det va. Vi såg en konstig musikvideo också,det va en kille som ville ha den och den va sjukt dålig!


Hej då! 

Av alice - 20 september 2012 21:16

Hej! I dag så va det verkstads dag, först hade vi musik och då skulle vi prata lite om va man låg just nu och jag låg på en b nivå just nu, sedan fick man spela gitarr eller keyboard om man var klar eller väntade på sin tur och sedan var det bild,vi håller på med tryck och det är skitkul! Bildläran gick igenom lite om betygen också. Sedan var det lunch och sedan hade jag slöjd och i slöjden ska vi göra en ljusgrej.


Nä nu ska jag läsa lite,men vi hörs!


God natt!   


Av alice - 19 september 2012 16:52

Hej! Kom precis hem,för att jag skulle ha ett ntt pass för att vi ska åka till London på höstlovet.

Först på morgonen så hade vi högläsning,sedan no och sedan hade vi rast och sen hade vi grupparbete religon och sedan vad det rast och sen hade vi matte och sedan va det lunch och sedan rast och seda hade vi dom blandade grupperna.


Nu ska jag nog göra min engelska läxa.

Vi hörs!

Av alice - 18 september 2012 21:08

Hej! Först på morgonen så gick vi igenom grundkraven för religon och sedan såg vi på en argumetations film och sedan hade vi idrott och sedan hade vi grupparbete religon,först hade vi högläsning och sedan var det lunch och sedan hade vi dom blandade grupperna, jag hade svenska och matte.


God natt!   

Av alice - 17 september 2012 17:14

Hej! förts på morgonen skerv vi in vår planiring i vår loggböcker,sedan hade vi helgprat och sedan hade vi grupparbetet i religonerna och sedan var det rast och efter rasten hade vi matte och efter matten hade vi rast och sedan hade vi svenska och vi skulle skriva en insändare,jag inte på vad jag skulle skriva om,men men. Det var skit många som ville skriva om skolmaten, det ska jag inte skriva om. Sedan hade vi lunch och efter det hade jag spanska.


thats was my day!   


Av alice - 16 september 2012 17:23

Hej! Sitter i bilen på väg hem! I dag har jag inte gjort så mkt,bara slappat och innan vi skulle åka så hälsade vi på mammas mormor och morfar och sedan åkte vi.

Hej då!

Av alice - 15 september 2012 12:34

Hej! Sitter i bilen på väg till mitt sommarställe,synd att jag missar badmintonen,aja det inte hela världen.
Vi åkte typ vid nio.

Sedan när vi kommer fram så ska vi ha kräftskiva elr så ska vi ha det lite senare.

Hej då! :)

Presentation


Hej jag heter Alice och jag är 12 år och här kommer jag att blogga om mitt liv.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att jag ska köpa för mobil??
 Xperia
 Samsung
 Htc
 Iphone
 Ja, vet inte. Kanske nån enkel

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Translate the blog

Gästbloggnig

Translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards