Alla inlägg under januari 2012

Av alice - 31 januari 2012 15:43

Hej!!!! I dag har vi haft verkstäder och det va sådär! Bilden va kul iallafall.    



Snart ska jag till dansen!! Ska bli kul!!  


Hej då!!  

Av alice - 29 januari 2012 18:35

Hej tänkte göra en upptatering om helgen!! :)


27/1

Fredag: Som ni redan kanske har hör,så skulle min klass ha disco för 2 och 3. Det blev jätte lyckat!!!


28/1

Lördag: Badminton time!! På träningen körde vi ingen badminton ;( ,synd tycker jag!! Vi körde lekar typ,det va två andra som tränade oss. Efter träningen så va jag siffervändare med några andra i gruppen och det va jätte kul!!! Sedan så lekte jag med min kompis Julia, som jag va med på siffervändningen. Det va jätte kul!!. Sen på kvällen så kollade hela familjen på en film. Eller inte pappa han satt mest med sin data.


29/1

Söndag: I dag har jag städat mitt rum och det gick inte så bra. Sen efter mitt rumstädande så gick jag på en promenad med mamma. Sedan gjorde jag lite skolarbete och nu ska jag fortsätta med det.


Bye Bye!! Hoppas ni får en trevlig söndags kväll!!!   



Av alice - 27 januari 2012 16:28

Av alice - 27 januari 2012 15:34

Tinixen!!! Är grymt taggad inför kvällen!!! För då ska min klass ha disco!!!! För 2 och 3.   


Undra vad jag ska ha på mig!! Har typ inga fin kläder alls!!!! Aja jag löser det.  


I skolan har vi inte gjort så mkt. Vi har haft SO,SV Och E.A Sen så har vi inte gjort så mkt mer.


Bye Bye!!!  

Av alice - 26 januari 2012 15:46

Tjena!!! Idag har det varit dom där grupperna. Där man har sv,eng och ma. Sen så kollade vi på The gosht hunter. Sedan hadde vi sveska och sen så slutade vi.   


Nu ska jag göra läxan!!!  


Hej då!!!!

Av alice - 24 januari 2012 14:34

Hej!!! I dag har det varit verkstäder. Förts så hade jag bild-där jobbar vi med reklam. Sedan träslöjd-där jobbar jag med en tråd tavla. Sedan musik-vi e i ett band så ska vi spela och sjunga. Vi valde låten Vart jag mig i världen vänder.


I morse så vad det en byggargubbe här som skulle kolla våran bastu. Om han hadde kommit tillbaka,så skulle jag larma på och gömmt mig på baksidan av huset. Hihi det skulle vara jätte kul!!!.


Hej då!!!

Av alice - 21 januari 2012 14:02

Hej!!! Har varit på badminton träningen för ett tag sen och det va jätte kul!!!!! Nu ska jag snart äta. För att jag och pappa ska spela badminton!!! Ska bli jätte kul!!!. Vi ska spela i Åby badminton hall. Nä nu ska jag nog kolla lite på youtube.


Men vi hörs!!!

Av alice - 20 januari 2012 22:37

 Ja vet att det e tidigt att gå och lägga sig. Men jag har badminton i morgon så det e derför. 


God natt.  

Presentation


Hej jag heter Alice och jag är 12 år och här kommer jag att blogga om mitt liv.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att jag ska köpa för mobil??
 Xperia
 Samsung
 Htc
 Iphone
 Ja, vet inte. Kanske nån enkel

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Translate the blog

Gästbloggnig

Translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards