Alla inlägg under mars 2012

Av alice - 31 mars 2012 08:01

Tjena!!! Asså gud va tidigt ja vaknar, jag vaknade typ vid sju. Heregud asså på vadagrna så e jag skit trött ju. Men aja har kollat på facebook,sådär ingen va inloggad  . Dom kanske sov inte vet jag. 


Kl 10 ska jag till badmintonen, ska bli kul!!!


Vi hörs sen.


Bye Bye!!! 

Av alice - 30 mars 2012 22:11

Tjena gott folk!!!! Nu lyssnar jag på musik och kollar på fb. I skolan i dag så hade vi engelska, genom gång av so provet och där va det en fråga, i vilket land man ville bo i och det va as många som hadr valt Spanien, som jag också hade valt. :(

Sen så sjöt vi upp raketer, det va dom som hade byggt nya raketer och sen slutade vi.


Hej då!!!

Av alice - 29 mars 2012 15:41

Hej!! Har kollat lite på fb och nu lyssnar jag på musik. I dag så va dom där grupperna, lite roligare på engelskan i allafall. Men sådär på dom andra. På matten fick vi fylla i enkäter om hur vi trivdes i skolan och så. Sen så hade vi högläsning och sen så hade vi iup och sen so hade vi no och eget arbete.


Det va min dag det!! ;)


Hej då!!!


Av alice - 28 mars 2012 13:28

Hej!!!! På morgonen så läste våran fröken ur en bok, så vi slapp gruppläsningen (Jippi!!!!) Sen så hade vi matte och sen så hade vi idrott och det va jag som höll i den och det blev lyckat. Sen gick vi för att kolla på grodor och sen slutade vi.


Hej då!!

Av alice - 27 mars 2012 14:41

Tja!! I dag va det verksäder som vanligt. Först hade vi textil sen hemkunskap och sist bild. Nu har jag kollat på fb, vet inte va jag ska gö nu men jag hittar väl på ngt.


Sen ska jag på dans.


Hej då!!

Av alice - 26 mars 2012 15:05

Hej!! I dag har vi haft gruppläsning, matte och klassråd. Vi fick också skriva på en lapp va vi ville göra på klassresan och det va nån som hade föreslagit ryskaposten,,,, Ehh okej??? Om bara kram e med så ska jag vara med,, men inte annars.

Det va mycket andra roliga saker också, typ som disco,bada,filmkväll. ;)


Hej då!!!!

Av alice - 25 mars 2012 17:58

Hej!! I dag har jag inte gjort så mycket, bara läst en bok och tagit det lungt.


Ska nog lyssa på musik sen, tror jag. I kväll så ska vi äta våfflor, för det e ju våffeldagen i dag om ni hade glömmt det  .


Hej då!!! 

Av alice - 24 mars 2012 12:24

Tja!!! Hatar min nya dator!!!!!! Det går typ inte ladda upp bilder på bloggen ;(, aja får väl lära mig det.


Har vart på badmintonen, det va kul. Nu lyssnar jag på musik, one direction   


Sen vet jag inte va jag ska gö.


Bye Bye!!

Presentation


Hej jag heter Alice och jag är 12 år och här kommer jag att blogga om mitt liv.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att jag ska köpa för mobil??
 Xperia
 Samsung
 Htc
 Iphone
 Ja, vet inte. Kanske nån enkel

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Translate the blog

Gästbloggnig

Translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards