Alla inlägg under mars 2012

Av alice - 23 mars 2012 16:23

Hej Hej!!!! Lyssnar på one Direction, skit bre ;). I skolan så ade vi so prov och jag klarade det!!!! Jippi ;). På rasten så hoppade jag hopprep, skit kul lägesen jag gjorde det.


I kväll så ska vi ha gäster ska bli kul!!!  Dom skulle komma vid sex typ.


Aja nu ska jag forsätta att lyssna på 1D= One Direction.


Man ha det gött!!

Av alice - 22 mars 2012 18:27

Hej och förlåt att jag inte har bloggat på fem hundra år typ. Aja morfar e här i alla fall han kom i tisdags.


Har pluggat till so provet jag ska ha imorgon, det e därför jag inte har bloggat.


I skolan så hade vi dom där grupperna med sv, eng och ma. Sådär.


På rasten så lekte jag land ock rike med några kompisar, det va två från paralleklassen och jag missade typ hela tiden och när jag missade så va det några killar i klassen som skrattade åt mig för att jag missade. Inte snällt  


Sedan så hade vi svenska och då fikade vi också det va skit gott!! För det va över efter alla våra tipspromenader och så. Ska öva på engelskan och sen lite mer på provet.


Hej då!! 

Av alice - 11 mars 2012 13:21

Hej!!! Har precis ätit lunch och sen ska jag åka och köpa min mobil på frölunda torg!! Ska bli kul   


På morgonen var jag med pappa och kollade på Albert när han hade handbolls cup. Kmr inte ihåg var stället heter, men det låg typ utan för lindome nån stans.


Hej då!!!

Av alice - 10 mars 2012 14:34

Tja!! Har varit och köpt tårta och kakor med mamma för vi ska ha kalas för mig och albert i dag   Ska bli mysigt!!!! Fast förts ska vi äta mat. Sen kanske det e melo time, fast i dag e det ju final, men undra hur dom röstar idag liksom. Dom andra gångerna har dom röstat helt galet typ!!! 


I dag har jag inte varit på badmintonen för att det va tävlig. Väntar tills farmor och farfar ska komma, dom e oxå bjudna. Dom skulle komma vid fyra typ.


Bye Bye   


Av alice - 9 mars 2012 16:49

Holla!! Mormor e här. För hon ska fira mig och Albert. I skolan så va vi på språkinformation för att vi ska välja ett till språk i sexan och jag har valt spanska  . Sedan så hade vi eget arbete och sen så slutade vi.


Tschus!! 

Av alice - 8 mars 2012 16:10

Tjabba tjena!!! Asså va tog det fina vår vädret vägen??? I skolan i dag så va vi på författar besök och det va jätte kul!! Han har gjort bäckerna om "Skogens sytrar och Kalle skavank. Först så berättade han om sina böcker och sen så gav han tips om hur man kunde skriva en bok och det va jätte insperande. Ska kanske göra en engen bok hihi  


Sen så va det lunch,en grönsakgratäng med keso, oj vad gott!!!!! Not.

Sen så hade vi I.U.P och E.A


Bye Bye    

Av alice - 7 mars 2012 16:10

Hej Hej!! Förlåt att jag inte bloggade igår, glömmde bort det. Aja nu lyssnar jag på musik och sen skajag på badminton!!! Har börjat träna två ggr i veckan nu. :) 


I skolan har vi haft matte, idrott och no.


Bye Bye!!

Av alice - 5 mars 2012 15:43

Hej Hej!! I dag e det en vecka tills jag fyller år!!! Jippi!! I dag så har vi haft matte,so,no och idrott. 

Har kollat lite på fb och nu gör jag inte så mkt.


Tjineling!!!! 

Presentation


Hej jag heter Alice och jag är 12 år och här kommer jag att blogga om mitt liv.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att jag ska köpa för mobil??
 Xperia
 Samsung
 Htc
 Iphone
 Ja, vet inte. Kanske nån enkel

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Translate the blog

Gästbloggnig

Translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards