Alla inlägg under maj 2012

Av alice - 31 maj 2012 20:56

Hej äntligen funkar det med intenetet!!! Har precis duchat och efter jag har bloggat färdigt ska jag öva inför ett medeltids prov jag ska ha i morgon. I alla fall, i dag har det varit dom där bland grupperna med sv, eng och matte. Efter dom hade vi bokfyndet redovisningar och det gick bra för mig och sen hade vi högläsning i Doktor Proktor, så där liten barnslig bok.


Hej då!!

Av alice - 23 maj 2012 20:45

Hej sry för dålig bloggning!!! Internet funkar inte här hemma så ni vet vad det beror på. Aja i alla fall, fick gå och hämta papper för att jag blödde näsblod, jättekonstig vet inte varför. Aja typ vid halv sex så hade min brosa en klassaktivitet, jag följde med på den, det var så där. Idag har vi haft matte, idrott och no. Nu har jag kollat på fb.


Hej då!!!


PS. Lovar att jag ska bli bättre på att blogga DS.

Av alice - 17 maj 2012 18:31

Hej hej!!! Är framme i karlstad, kom typ fram vid ett. Har gott en promenad med mamma, mormor och theo, ganska långt!!! Men det var inte så jobbigt. Aja har inte gjort så mkt mer, förutom att kolla på fb och en annans blogg som var jättefin!!! Har brist på design, om du vet någon hemsidan snälla kommentera!!! Min header är också grymt liten.


Hej då!!!

Av alice - 16 maj 2012 20:34

Hej!! Andlenigen för att jag inte bloggade i går var att internetet var helt störd, det e det i dag också. Men pappa löste det med en annan grej, typ att man kör på mobilensnät typ. Aja ifal i dag har vi haft engelska, matte, idrott och no som vi brukar ha på onsdagar, inte engelskan då men allt det andra. I morron ska jag åka till Karlstad med mamma för att hälsa på mormor, vi kmr hem på lördag, så kanske inte bloggar på ett tag. Får se om jag kan låna mormors dator vid nåt tillfälle, det brukar jag få gö. Nu ska jag äta chips och kolla på fb. 


Så ni får ha det så bra!!!


Hej då!!! :) <3

Av alice - 14 maj 2012 15:04

Hej!! Fy vad det regnar!!! Längtar till sommaren!!! Aja, i dag i ala fall så har vi haft SO, film och läsning, så hade jag glömmt min bok hemma, smart.Men det löste sig. Sen hade vi rast och sen matte och sen idrott och på idrotten gjorde vi idioten, sen nån konstig stafett och sen doppboll. Sen lunch, ganska äcklig!!! Sedan fördjupnig, så där och sen hade vi övning på nångra begrepp i NO, några och några det var ganska mycket vi inte hade läst om så det var ganska svårt. Vi hade också genom gång av våra SO-test som vi gjorde förra veckan och då glömmde jag frågorna hemma, jag e glömmsk. Men det löste sig de med.


Bye Bye!!!

Av alice - 13 maj 2012 14:17

Hej!! Har varit ute och gott en promenad med mamma, promenaden var ganska lång, men det var skönt. Har ätit lunch och har kollat på fb och nu vet jag inte vad jag ska gö, aja hittar väl på nåt.



Hej då!!!


PS. Hoppas att ni gillade videon (stavning??) DS.

Av alice - 13 maj 2012 09:16

 Är inget 1 D fan direkt, men den här låten är asgrym.

Av alice - 13 maj 2012 09:07

Tja alla coolingar!!! Vaknade typ vid åtta är grymt pigg måste jag säga och då kollar jag på fb och nu har jag läst bloggen själv och kollat på andra inlägg som jag har skrivit. Asså på några inlägg hade jag jättebre sverige asså NOT. Längtar sjukt mycket till sommaren!!!!!   Aja den kommer snart. Vet inte vad jag ska hitta på i dag, men det löser sig. Ska kolla om jag hittar något klipp, för det kändes som det va väldigt längesen jag la ut.


Hej då!!!!!! 

Presentation


Hej jag heter Alice och jag är 12 år och här kommer jag att blogga om mitt liv.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att jag ska köpa för mobil??
 Xperia
 Samsung
 Htc
 Iphone
 Ja, vet inte. Kanske nån enkel

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Translate the blog

Gästbloggnig

Translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards