Alla inlägg under maj 2012

Av alice - 12 maj 2012 18:10

Hej!! I dag har jag varit och kollat på göteborgsvavet, typ nästan hela dan och sen har jag inte gjort så mkt mer förutom att bädda sängen och ploka upp kläder från glovet som mamma har tjtat på  typ 5 gånger. Det var min dag.


   Inget godis i dag eller??? Är grymt sugen!!!  . Köptet en långt snörer på göteborgsvarvet eller rättare sagt så köpte mamma det, Så där så jag hoppas att jag får godis i dag!!!


Bloggar mer i kväll om jag kommer i håg annnars så får ni ha en trevlig kväll!!!


Hej då!! :) 

Av alice - 11 maj 2012 16:28

Tja!! Fick en konstig fårga av någon, typ om jag var singel, ja menar okej?? Så jag svarade på frågan och skrev vem den var. Endå läskigt!!! O_O. Aja den vet ju inte var jag bor och heter i efternamn så det är tur det, men endå. I dag skulle det ju varit OS men det blev inställte på grud av skaderisken typ. Så vi tog det lungt och på slutet såg vi på film.


Hej då!!

Av alice - 10 maj 2012 20:53

Hej!! Kom hem för en stund sen, för att jag har varit på km kväll med tacos och prisutdelnig, fick en midalj vann inte men man fick det en då. Jag  skulle egntlingen inte spela i dag, men det fick jag en då, men det var kul, det var dubbel, gick inte så bra i den första machten, men i andra gick det bättre.


I dag i skolan hade vi sv,eng och matte, dom där vanliga grupperna vi brukar ha. Sedan var det ett litet test om alla områderna vi haft i läxa om medeltiden och sen hade vi fördjupnigsarbetet, så där kul.


Hej då!!!

Av alice - 9 maj 2012 13:37

Hej! Har kollat lite på fb. I dag har vi haft matte eller plantering rättare sagt, idrott och där övade vi på höjdhopp och längdhopp, hade vikare och en ganska jobbig uppvärmnig, sendan engelska vi brukar ha den på fredagar men det är ju Eklanda-OS på fredag så vi hade den i dag istället. Aja hur som helst gick vi i genom ny text nya ord, läxförhör på dom gamla orden och läsning av den gammla textet, efter vi hade gjort det kollade vi på en film om Australien, handlade om historia och nu tid typ och om djur och massa andra grejer,såg inte så bra men jag hörde och föresten vad det så intresant för jag har ju redan varit där. :( Aja men det var kanske roligt för dom andra i klassen.


Resultatet i km: I går var jag ju på klubbmästerskap som jag skrev i går och det gick inte så bra men jag spelade för skojs skull, min första "mini tävling".


Nu ska jag ta något att äta för på lunchen åt jag inte så mkt, lite potatis, en knäckemacka och ett äpple och när jag vad klar med äpplet låsatskasded jag äpplelskrutten på en kille i klassen, det var roligt hihi!!!! Han skulle nog blivit assur om jag hade kastat det på riktigt.


Hej då!!

Av alice - 8 maj 2012 14:00

Hej! Kom precis hem.  I dag har vi haft dom där verkstadsgrupperna. Först hade jag syslöjd sådär, sen hemkunskap roligare än syslöjden och sen lunch. Sen så hade vi rast och killarna i klassen låter som ankor varje gång jag e med en tjej i parallelklassen och i dag var det några som följde efter oss, skit jobbigt och så var det några som bara stog på sin plats och lät, skit jobbigt det också. Nästa gång dom gör det tänker vi säga till en lärare, för vi har fakstiskt sagt till dom, men det är en kille som faktiskt har skärpt sig men dom andra verkar inte fatta vad vi menar. Ärligt talat hur trög får man va. Sen hade vi bild och på bilden gjorde jag ett fotoalbum av några bilder jag har tagit på dom andra lektionerna, blev inte riktigt klar, men det hinner jag göra klart nästa gång.


Nu ska jag ta något att äta och sedan läxor. Sen ska jag på klubbmästerskap (i badminton för er som undrar vilken  sport det är)och det ska bli jättekul, är lite nervös men det ska nog gå bra. Berättar hur det gick i dag eller i morron, får se hur sent det blir innan jag kommer hem.


Hej då!!!


PS på hem kunskapen bakade vi kanelbullar och det var gott DS

Av alice - 7 maj 2012 14:51

Hej! Kom hem typ för 10 minutersen. I dag har vi haft helgprat, matte, idrott och på idrotten övade vi inför Eklanda-OS och typ hela lektionen öade jag höjdhopp och hoppade hopprep och det gick bra på höjdhoppningen. Sen hade vi so, fördjupning och sen no värme test och nått flask exmirment. Nu ska jag ta nåt att äta och sen ska jag göra lite läxor toror jag.


Hej då!!!

Av alice - 6 maj 2012 20:21

Hej!! Har duschat och nu lyssnar jag på musik. I dag har jag följt med mamma och pappa och kollat på ute möbler och sen skulle jag och mamma åka och spela badminton men det blev inte så bra, för han som va där jobbade inte ens där, så det gick åt h***tet. synd för att jag ville spela badminton!!  


God natt hoppas att ni får en bra sömmn!!!! 

Av alice - 5 maj 2012 18:43

Tjeeeenare bloggen!! Sitter i sängen och äter godis!! Mums!  . I dag har jag varit på badmintonen som vanligt oh det var sita gången, synd!! Aja börjar ju igen i höst, får väl trösta mig med lägret i sommar då.


Hej då!!

Presentation


Hej jag heter Alice och jag är 12 år och här kommer jag att blogga om mitt liv.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att jag ska köpa för mobil??
 Xperia
 Samsung
 Htc
 Iphone
 Ja, vet inte. Kanske nån enkel

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Translate the blog

Gästbloggnig

Translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards