Alla inlägg under november 2011

Av alice - 29 november 2011 15:26

Hej!!! I dag har vi haft verkstäder,som vanligt. Men det var några grupper som skulle på opera. Fett oretvist tycker jag  . AJA men dom andra grupperna kommer också att göra det,fast vid ett senare tillfälle. :)



Sen ska jag till min dans. ;)


Hej då!!!


Av alice - 28 november 2011 16:55

Tjabba Tjena!!! Har precis pluggat lite engelska och ska snart fortsätta. 



Sen ska jag på teater.  



Hej då!!!  

Av alice - 27 november 2011 10:55

Tja!!! Har inte gjort så mkt. Klockan tre kommer farmor och farfar hit på lite adventsfika,ska bli gott. Mamma håller på och baka nu    Sen ska vi gå på konsert den skulle va typ vid sex.



Bey Bey evreybody!!! See you later    

Av alice - 26 november 2011 08:57

Hej!!! Ska äta frukos start! Klockan halv tio ska i väg och spela badminton   Eller rättare sagt dom kommer och hämmtar mig då.

        Bye BYe!!! Bloggar mer sen. ;)

Av alice - 25 november 2011 15:03

Hej!!! Skönt att det e fredag!!!    I dag i skolan så har vi haft so och no i no så har vi börjat på ett nytt grupparbete och i so så jobbar vi på som vanligt,asså med Eruopa. På rasten i dag har jag  och någar kompisar lekt bro bro och breja och sen lekte vi land och rike med några killar i klassen och det va kul!!!     Sen så har vi sett på våra gammla redovisnigar om sverige som vi gjorde i fyran men tyvärr så hackade dom ganska mycket.    


Hej då!!! Hörs i  kväll ! Kram     

Av alice - 24 november 2011 16:54

Av alice - 24 november 2011 14:51

Tjabba tjena!!!! I dag i skolan så hade vi dom vanliga torsdagarna,det inne bär att vi e blandade klasser och lärarna går runt i alla grupperna. 



Måste också köpa en julklapp till våran jul kalender som vi ska ha i skolan,annars får man inte va med typ. Undra va jag ska köpa?? Det ska va någont som passar både tjejer och killar,hmmmm,,,,, Det blir svårt. Aja men jag kommer nog på ngt.



Bye BYe!!

Av alice - 23 november 2011 14:11

    Den här skivan vill ja ha :)

 

Presentation


Hej jag heter Alice och jag är 12 år och här kommer jag att blogga om mitt liv.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att jag ska köpa för mobil??
 Xperia
 Samsung
 Htc
 Iphone
 Ja, vet inte. Kanske nån enkel

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Translate the blog

Gästbloggnig

Translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards