Alla inlägg under november 2011

Av alice - 18 november 2011 14:17

Hej!!! Hemma efter en låååååång dag i skolan    E jättetrött ska vila nu. SEdan ska jag städa mitt rum för jag ska ha en filmkväll med tjejrna i klassen sen i kväll   Ska bli jätte kul!!! Några kunde inte komma,så vi blir inte jätte många aja men det gör ingenting. 



Bye Bye sålänge. <3  

Av alice - 17 november 2011 14:42

Hello!!!! Yes,det gick bra på redovisningen.     Sedan har vi haft klassråd och SO.




Bye Bye!!!! <3 

Av alice - 17 november 2011 08:00

Hello!!! e i skolan nu,hoppas att det går bra på redovisningen. Vet inte när vi ska ha den. 



Bloggar mer när jag kommer hem.  


Bye Bye ha en bra dag!!!    

Av alice - 16 november 2011 13:43

Hello!!! Nu ska jag öva på en grej,vi ska ha redovisnig i morgon om matsmältningen,jag ska alltså öva.  


Sedan ska jag följa med till sjukhuset, brosan ska typ bränna näsan, vet inte hur dom gör.


Sen ska vi åka till frölundatorg.



I dag i skolan så har vi haft engelska,idrott och E.A På rasten så var det ,några killar i klasen som frågade om vi ville ha kvar våran lärare i sexan också,nästan alla sa ja,men några sa att dom inte ville,tex dom killarna som gjorde testet. 



Bye bye!!!   

Av alice - 15 november 2011 15:30

Hej idag har vi haft verkstad och på hemkunskapen så lagade vi "Johans favoritfisk"  Nu ska jag göra lite läxor innan min dans och sen ska ja och pappa åka till frölunda torg och ska fixa en greje. 



Hej då!!!   

Av alice - 10 november 2011 15:41

Hej!!! I dag i skolan så gjorde vi uttagningen till vi i femman,det va pirrit innan men sen efterråt kändes det bra. Jag tror att våran klass kommer gå vidare,för många hade rätt på nästan all frågor och dom tar ju resutatet från vad klassen hade sammanlakt. Så har vi tittat på ett avsnitt av "The gunst hanster" (stavnig??) En engelsk serie där det va bara textad på engelska.


Hej då!!!   

Av alice - 9 november 2011 19:09

Hej!!! Förlåt att jag inte bloggat på ett tag!!! ;( Hade glömmt bort :(. Aja iaf, nu lyssnar ja på musik och messar med en kompis ;). Jag skulle tycka att det skulle va bra med en app till mobilen så att man kan blogga från mobilen,för då kunde jag blogga mer. 


Hej då!!!

Presentation


Hej jag heter Alice och jag är 12 år och här kommer jag att blogga om mitt liv.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att jag ska köpa för mobil??
 Xperia
 Samsung
 Htc
 Iphone
 Ja, vet inte. Kanske nån enkel

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Translate the blog

Gästbloggnig

Translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards