Alla inlägg under september 2012

Av alice - 14 september 2012 21:44

Hej! Förts på morgonen hade vi plannirings koll sedan var det idrott och på idrotten gjorde vi Cap to the flag, fast med ett paraply ist,sedan hade vi iup/ea och sedan hade vi no och sedan var det lunch och på lunch rasten så var det några killar som va lite konstga.

Sedan hade vi dom där blandade grupperna och jag hade engelska och matte.


Sedan har jag inte gjort så mkt.

Hej då! ;)

Av alice - 13 september 2012 20:59

Hej! Ska sova. Men innan det tänkte jag blogga. I dag så va det ju verkstäder, nt min favo dag, aja först så hade jag musik,sedan bild och sedan skulle jag igentligen ha trä slöjd,men fröken var sjuk. Så vi fick göra lite andra saker.

God natt! ;)

Av alice - 12 september 2012 16:37

Hej! Förts på morgonen så var jag hos tandläkaren,så jag missade en stor del av no:n ;( aja sånt e livet. Sedan var det rast och sedan hade vi so-grupparbete och sedan hade vi rast tror jag och sedan hade vi matte/ea och jag gjorde matte och sedan var det lunch och sedan hade vi dom blandade grupperna.


Hej då!

Av alice - 11 september 2012 15:50

Hej! Oj va det regnar! I dag vi gått igenom pp= peragogisk planireng för so och sedan hade vi idrott och efter det hade vi grupparbete med religonerna,först hade vi högläsning och sedan var det lunch.

Sedan hade vi dom där blandade grupperna.


Sen så ska jag till min dans och det ska bli kul!


Hej då!

Av alice - 10 september 2012 14:41

Hej! Först på morgonen skrev vi våran planering inför veckan och sen såg vi på en religons film. Efter filmen så va det rast och efter rasten så var det högläsnigeng, så va det uppvärmning. Sedan så statade loppet och efter alla hade kommit i mål, så blev det korv med bröd. Sedan var det prisutdelning och efter det fick man gå hem och duscha. Sedan gick jag till spanskan.

Vi fick göra nummerlappar också. Vi hade helgprat.

Nä nu ska jag äta mellanmål!

Hej då!

Av alice - 9 september 2012 13:50

Hej! Sitter i bilen och är på väg till farmor och farfar, för farmor fyller år i dag. Men först ska vi hämta Albert och pappa från nån match som dom skulle spela någon stanns.

På förmiddagen så har jag gjort min spanska läxa.

Hej då!

Av alice - 8 september 2012 16:06

Hej! Sitter och käckar godis och lyssnar på min brosas spellista. I dag har badmintonen börjat och det var kul. När jag kom hem duchade jag och åt lunch. Sedan hämtade Albert och hans kompis från ett kalas,men innan det så köpte vi godis till.
Typ kl fem så e det kräftskiva med samfälligheten, så där.

Hej då! ;)

Av alice - 7 september 2012 22:55

Hej! Just nu ligger jag i sängen,men innan det tänkte jag blogga om min dag.
I dag har vi haft no,kollat på en argumentations film och sedan var det blandade grupper. Typ vid fyra tiden så kom farmor och farfar. Sedan gick jag,mamma och mammas kompis hund en promenad, sedan var det mat.

Det här var en kortfattat version av min dag.

Nä nu måste jag släcka,så att jag är pigg till badmintonen i morgon!

God night!

Presentation


Hej jag heter Alice och jag är 12 år och här kommer jag att blogga om mitt liv.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att jag ska köpa för mobil??
 Xperia
 Samsung
 Htc
 Iphone
 Ja, vet inte. Kanske nån enkel

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Translate the blog

Gästbloggnig

Translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards