Alla inlägg den 1 juni 2012

Av alice - 1 juni 2012 20:59

Hej! Sitter i bilen på väg till stockholm. Har ätit på Buger King, det var gott och så har jag köpt godis sådär. Är uttråkad och grymt kissnödig, aja kan nog hålla mig. Är lite sur för att jag inte kunde gå på en kompis fest :(. Hej då hoppas att ni får en trevlig kväll.Om ni tycker att det är konstig stavning eller nåt annat, är det för jag sitter i bilen och det svänger en del.

Av alice - 1 juni 2012 14:10

Hej!! Kom precis  hem. I dag har vi haft engelska och när alla läste upp texten sa en kille i klassen mycket bra!! Jag bara okej??? Sen hade vi läxförhör på medeltiden, det kändes bra, så jag hoppades att jag klarade det. Det var nog bara för fyrklöven som en kompis hittade. Sedan hade vi lunch, pytt i panna ,så där. Sen så jobbade vi med ett ordklass häfte, ganska svårt. Sen hade vi en liten rast, det var ganska kallt i juni herregud!!! Aja sen hade vi städnig jag städade lådan och torkade av min plats. Det var samma kille som på engelska som läste i en bok som vi hade fått från sexalkunskapen och satt och läste i den och han tyckte att allt som stod där var roligt, ja okej igen. Han e ju lite konstig i för sig så är ju alla killar i klassen konstiga, men det var extra konstigt tyckte jag. Nu ska jag ta något att äta och sen ska jag packa för att jag ska till stokholm i dag.


Tar kanske med datorn får se vad mamma säger.


Hej då!!

Presentation


Hej jag heter Alice och jag är 12 år och här kommer jag att blogga om mitt liv.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att jag ska köpa för mobil??
 Xperia
 Samsung
 Htc
 Iphone
 Ja, vet inte. Kanske nån enkel

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Translate the blog

Gästbloggnig

Translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards