Alla inlägg den 14 juni 2012

Av alice - 14 juni 2012 20:06

Hej! Förlåt att jag inte bloggade tidigare,det var för att internetet var konstigt. Aja jag gick till skolan typ vid halv tio tror jag, först var vi i klassrummet och fikade och så var det lite uppträdanden och så sjöng klassen idas sommar visa,gick sådär om jag ska vara ärlig. Man fick lägga hur mycket pengar man ville på fikat,låter kanskelite konstigt men vi skulle samla in det sita som behövdes av pengarna till klassresan, vi hade också lottdragning ,så att vi skulle bli av med priserna som vi hade till tipspromenaderna. Sen så skulle jag och en annan tjej lämmna över en present till våran lärare och så skulle vi hålla ett litet tal och jag frågade vad hon var asså var läran va och vårat tal blev sådär, hehe :). Sen fick vi tillbaka våra husetböcker , ett diplom och en jordgubbsplanta. Sen så var det till idrottsalen som gällde, det var bara min klass som uppteäded, jag uppträded också med piano som ni vet om ni läste bloggen i går,iaf så gick det jättebra, vi sjöng några sånger, rektorerna höll tal och sexorna fick sina svetsdroppar , min skola har som en tradition att ge dom som har sitt sita år , förut var det niorna som fick det,men eftersom vi är en f till sex skola nu så får sexorna det. Sedan var det SOMMARLOV!!!!!! Ps Albert min brorsa fick vara hjälp redare två gånger dels med jordgubbarna och så fick han hjälpa till när några killar i klassen skulle uppträda.Hej då!!! Ska äta nu.

Av alice - 14 juni 2012 09:45

Hej!!! Jepp i dag är det skolavslutning. Har inte gjort så mkt mer än ha fixat mig och övat inför uppträdadet. Inte mycket sol, men aja det får gå!!


Jag bloggar mer sen om hur det var och hur det gick på upptädadet.


Hej då!!!

Presentation


Hej jag heter Alice och jag är 12 år och här kommer jag att blogga om mitt liv.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att jag ska köpa för mobil??
 Xperia
 Samsung
 Htc
 Iphone
 Ja, vet inte. Kanske nån enkel

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Translate the blog

Gästbloggnig

Translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards