Alla inlägg under februari 2012

Av alice - 12 februari 2012 11:15

Tja!!! Har inte gjort så mkt. Vet inte va jag ska gö heller för den delen. Aja hittar nog på ngt.


Senare i dag så ska jag på bio med mamma och farmor!! Ska bli jätte kul!!! Vi ska se Simon och ekarna. Hoppas den e bra. Kanske hittar ngt roligt kilpp, ska kolla.


bye bye!!!! 

Av alice - 8 februari 2012 15:20

Hej hej!!! Som ni förstod på rubriken så har ja varit sjuk i dag!!   Inte kul!! Aja För en sud sen så kollade ja på en film. Jag sanknar dig. Asgrym!!! Nu ligger jag och lyssnar på den musiken som va med i filmen.


Hej då!!! 

Av alice - 6 februari 2012 16:41

Hej!!!! I dag så Har vi haft matte,so,no och svenska. På den sita lektionen så va det en av killarna som sjöng sean banans låt som han sjöng i lördags och jag höll på och få damp!!! Och så fick jag jätte ont i huvudet också.

Sen så va det en annan kille som sa att en annan kille va kär i mig. Så frågade han en annan också och så  sa han det också!! 


Sen så ska jag till min teater!!


Bey Bey!!!!

Av alice - 5 februari 2012 17:47

 Den här ska jag köpa!!! Snygg va??   

 
Av alice - 5 februari 2012 17:40

Hej!!!! I dag har jag gått en promenad med mamma. Sedan har jag gjort läxorna. Har lite kvar att göra,men det gör jag sen.


adios!!!!

Av alice - 4 februari 2012 17:59

Hej!!! Har det jätte tråkigt!!!    Vene vad jag ska hitta på!!!!! Aja i allafall så ska vi ha gäster i kväll. Dom ska komma vid sju. Jag skulle vilja lära mig om hur man la upp en video på youtube. Nu fick jag nåt att gö iaf. Va bra!!!  



Hej Då!!!   Kanske lägger upp ett kilpp, Om jag hittar nåt bra liksom.   

Av alice - 2 februari 2012 17:25

Av alice - 2 februari 2012 17:19

Hej!!! I dag så har vi haft SV,ENG Och MA. Som vi brukar ha på torsdagarna. Sen så kollade vi på The gosth hunter (Stavning). Sedan så hde vi svenska och på svenskan så kollde vi på ett klipp på youtube och det va jätte coolt.

Vissar det sen.


Hej då!!


Presentation


Hej jag heter Alice och jag är 12 år och här kommer jag att blogga om mitt liv.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att jag ska köpa för mobil??
 Xperia
 Samsung
 Htc
 Iphone
 Ja, vet inte. Kanske nån enkel

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Translate the blog

Gästbloggnig

Translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards