Alla inlägg under november 2012

Av alice - 15 november 2012 20:53

Hej! Håller på att packa gympa väskan,men jag bloggar snabbt,aja i dag var det verkstadsdag och jag hade syslöjd,musik och bild.

Have a nice evenig! :)

Av alice - 14 november 2012 22:25

Hej! Förtst på morgonen hade vi plannirings tid inför julavslutnigen,sedan va det högläsnig och sedan skulle vi på bio,den hette Idraken och den va jättebra. Efter bion hade vi en rast och sedan hade vi svenska,sedan var det lunch och sedan hade vi dom blanade grupperna.

God natt!

Av alice - 13 november 2012 21:33

Hej! Förtst på morgonen hade vi högläsnigen,sedan hade vi idrott och där spelade vi badminton och det var jättekul! ;) först spelade vi lite fritt,sedan gjorde vi någar fotarbets övnigar och sedan skulle vi räkna hur många bollar vi fick över och jag fick över 28. Sedan fick vi välja om vi ville spela match eller bara spela fritt och jag valde att spela match.
Sedan var det lunch.sedan hade vi dom blandade grupperna,jag hade svenska och matte. Hade ont i fötterna också,men det är bättre nu.

Sedan var jag på dansen.

Hej då!

Av alice - 12 november 2012 21:23

Hej! Inernetet dampar,så jag och brorsan förskökte hacka oss in på våra grannas,det gick väl så där.

Aja idag så har vi haft matte sommnade nästan,so jordensuppbyggnad,helgprat och skriva in plannirgen och svenska och där skulle vi skriva en berättels och så har jag haft spanska.

Ska fortsätta att lyssna på musik.

Vi hörs! :)

Av alice - 11 november 2012 21:51

Hej! Har pluggat spanska.
Aja i dag har jag kollat på min brorsas innebamdymatch och handbollsmatch och efter han handbollsmatch åkte jag,mamma och han till McDonald's.

God natt! :)

Av alice - 10 november 2012 22:52

Hej! Idag så har jag varit med på en badminton tävling, det gick så där,men jag va med bara för skojs skull, jag skulle ha spelat tre matcher men jag spelade bara två för det en som lämmnade walkover alltså återbud.
Sedan köpte vi godis och sen så slappade jag.

Nä nu ska jag gå och lägga mig,för jag gick upp tidigt i morse.

God natt! ;)

Av alice - 9 november 2012 23:12

Hej! Idag har vi haft idrott och det var ganska kul,klassråd no/matte och så gick vi igenom pp:erna för so,vi hann inte med svenskan. Sedan hade vi dom blandade grupperna,jag hade englska och matte.

Nu måste jag sova för att jag ska va pigg i morrn,för jag ska vara med i en badminton tävling.

God natt :)

Av alice - 8 november 2012 20:09

Hej! På väg hem efter jag har spelat bedminton med pappa :)

Aja i dag hat det varit verkstadsdag, jag hade slöjd,musik och bild och bilden va jättekul! :)

Sedan har jag gjort min engelskaläxa.

Bye Bye! :)

Presentation


Hej jag heter Alice och jag är 12 år och här kommer jag att blogga om mitt liv.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att jag ska köpa för mobil??
 Xperia
 Samsung
 Htc
 Iphone
 Ja, vet inte. Kanske nån enkel

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Translate the blog

Gästbloggnig

Translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards