Alla inlägg den 17 augusti 2012

Av alice - 17 augusti 2012 22:46

Hej! I dag har jag och mamma varit och lämmnat tillbaka böcker och så lånade jag tre böcker. Sedan gick vi till en thairesturang och åt thaimat och det var gott. Sedan gick vi till hemköp och skulle köpa ingredigenser till det vi skulle baka elr rättare sagt en färdig mix, men vi hann inte baka så vi ska göra det i morron. sedan skulle mamma byta en blus på H&M och då kollade jag lite på Kicks och sedan kollade vi på Inter Soprt tror jag att det var efter en rengjacka till mig och vi hittade en jätte snygg, det var tur att vi hittade för det är bra att ha på klassresan. Sedan åkte vi hem.


Det är det jag har gjort i dag!

Vad har ni gjort?


God natt!   

Presentation


Hej jag heter Alice och jag är 12 år och här kommer jag att blogga om mitt liv.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att jag ska köpa för mobil??
 Xperia
 Samsung
 Htc
 Iphone
 Ja, vet inte. Kanske nån enkel

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Translate the blog

Gästbloggnig

Translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards