Alla inlägg den 27 augusti 2012

Av alice - 27 augusti 2012 19:01

Hej! Förts på morgonen så skrev vi in våran planireing (stavning?) i våra loggböcker och sedan var det högläsning och så skulle vi göra klast våra sommarlovs bilder och jag hann göra klart en båt för jag målar mitt sommarställe med 1800-tals feeling. Sedan var det rast och sedan hade vi matte, vi gick igenom vad vi skulle jobba med i matteboken och så gick vi igenom olika kapitel med olika svårhetsgrader. Sedan var det rast och sedan hade vi svenska och då gick vi igenom argumentation, vi fick skriva ner vad det bedyde och sedan blev indelade i grupper och vi skulle svara på frågor. Killarna i gruppen hade askonsitga sovtider typ gick och la sig elva,tolv på vardagrna. Jag fick enästan ett skrattanfall och när det var rast så sa en tjej i gruppen att det var en kille i gruppen så kollade på mig och jag tyckte att det var ganska pinsamt,hehe. Så jag ska aldrig ha ett skrattanfall när det är grupparbetet.


Sedan var det lunch och sedan gick vi till en annan skola för vi skulle ha språkval och jag hade valt spanska och det var så många som hade valt spanska så det var två grupper, det var från andra skolor också.

Sedan gick jag hem.


Hej då!   

Presentation


Hej jag heter Alice och jag är 12 år och här kommer jag att blogga om mitt liv.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att jag ska köpa för mobil??
 Xperia
 Samsung
 Htc
 Iphone
 Ja, vet inte. Kanske nån enkel

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Translate the blog

Gästbloggnig

Translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards