Alla inlägg den 20 augusti 2012

Av alice - 20 augusti 2012 16:38

Hej! I dag var det första dagen i skokolan. först samlades vi utanför entren och sdan gick vi till vårt nya klassrum, vi fick lappar på olika huvudstäder och den som hade samma fick man sitta brevid och jag fick en såndaär gammaldax bänk. Sedan fick vi nya saker och sedan fick vi göra namn skylt till vår plats och låda och så fick man göra om ettiketten till pärmen om man ville och det gjorde jag. Sedan gick vi i genom schema och massa andra papper som jag inte kommer i håg vad det var. sedan skulle vi måla en bild vad vi har gjort i sommar, men jag hann inte bli klart. Sedan blev vi informerade om klassresan och så var det någrar som ställde helt onördiga frågor och så tyckte killarna att det var tidigt att lägga sig kl 23.00. 


Så har vi fått fyra från pararellklassen och en ny kile, så nu är vi 24.


Killarna vad ännu konstigare nu än i femman!


Sedan slutade vi med oatt alla samlades och åt glass.


Hej då!

Presentation


Hej jag heter Alice och jag är 12 år och här kommer jag att blogga om mitt liv.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att jag ska köpa för mobil??
 Xperia
 Samsung
 Htc
 Iphone
 Ja, vet inte. Kanske nån enkel

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Translate the blog

Gästbloggnig

Translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards